تابناک مرکزی: رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: تمامی مسئولان به‌ویژه مسئولان دستگاه قضا باید بهشتی‌گونه باشند تا زمینه کاهش مشکلات اجتماعی در جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۴۵۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ 29 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور پیش از ظهر امروز در کلاس تفسیر قرآن کریم که در دفتر نماینده ولی ‌فقیه در استان مرکزی تشکیل شده بود با اشاره به یاد و خاطره "شهید بهشتی" اظهار داشت: شهید بهشتی یکی از یاران با وفای امام خمینی(ره) بود که علی‌رغم وجود تمام دشواری‌ها و معضلاتی که ساواک در آن زمان به جود آورده بود تا زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی نرسید در حمایت از امام راحل(ره) برای رسیدن به اهداف انقلاب از پا ننشست.

وی افزود: جوانان جامعه ما باید سیره جان بر کفان انقلاب اسلامی اعم از شهید بهشتی و شهید مطهری را شیوه زندگی خود قرار دهند زیرا این افراد تا پای جان بر سر اعتقاد و باور خود ایستادند و جوانان ما باید بیاموزند که سیره زندگی این بزرگواران را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و پشتیبان همیشگی ولایت فقیه باشند.

رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: شهید بهشتی نمونه بارز یک یار انقلابی بود زیرا در تمامی عرصه‌های سیاسی، دینی، تبلیغ ارزش‌های اسلامی و سایر مباحث در برابر ظلم ایستادگی می‌کرد و در همه حال پیرو جبهه حق بود.

حسینی‌پور ادامه داد: شهید بهشتی در عرصه تدوین قانون اساسی و تشکیل دستگاه قضائی نقش بسیار موثری ایفا کرد و اقدامات این شهید گرانقدر هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نمی‌شود، باید گفت که فاجعه هفتم تیرماه تنها برگرفته از کینه دشمنان در مقابل مظلومیت نظام جمهوری اسلامی بود.

وی عنوان کرد: افرادی چون شهید بهشتی تنها نباید الگوی قشر جوان جامعه باشند بلکه تمامی مسئولان به‌ویژه مسئولان دستگاه قضا باید این شهید والا مقام را اسوه و الگوی خود قرار دهند و در زمینه حق ستانی و ظلم‌گریزی همانند آن بزرگوار عمل کنند.

رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی خاطرنشان کرد: زمانی که این آرامش خیال در میان مردم رواج پیدا کند که دستگاه قضا در مقابل افراد متخطی با نهایت جدیت ایستاده و موارد را بدون هیچگونه کم و کاست طبق قانون مورد بررسی قرار می‌دهد، زمینه کاهش بسیاری از مشکلات اجتماعی در جامعه هم فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار