نویسنده کتاب قهوه سرد آقای نویسنده:
نویسنده کتاب قهوه سرد آقای نویسنده گفت: کتاب قهوه سرد آقای نویسنده در قالب رمان عاشقانه و عاطفی ویژه عموم گروه‌های سنی به‌ویژه گروه سنی جوان در ۲۱۸ صفحه به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۴۵۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 29 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،روزبه معین در حاشیه برگزاری مراسم جشن امضاء کتاب قهوه سرد آقای نویسنده، در نشستی خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: کتاب قهوه سرد آقای نویسنده برای بیست‌وسومین بار است که به چاپ رسیده و اولین نوبت چاپ آن در نخستین روزهای فروردین ماه امسال بود و در مدت سه ماه ۲۳ نوبت چاپ را داشته است.
وی افزود: این کتاب در قالب رمان عاشقانه و عاطفی ویژه عموم گروه‌های سنی به‌ویژه گروه سنی جوان در ۲۱۸ صفحه به نگارش درآمده است.
نویسنده کتاب قهوه سرد آقای نویسنده با بیان اینکه این کتاب میزان مخاطب قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: کتاب قهوه سرد آقای نویسنده با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است و در جشن امضاء این کتاب در تهران تنها در مدت زمان یک ساعت دو هزار نسخه از این کتاب به فروش رفت.
معین تصریح کرد: پس از تهران، مشهد اولین شهری بود که برگزارکننده این جشن بود و در این شهر هم شاهد استقبال پرشور و چشمگیر مشهدی‌ها بودیم و مراسم رونمایی کتاب قهوه سرد آقای نویسنده توسط تیم بوکناب برگزار شد.
وی تاکید کرد: قیمت کتاب ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان است و در مرحله فروش در مشهد هزار نسخه درنظر گرفته شده است، اما محدودیتی در این رابطه نداریم و اگر متقاضی بیشتری داشتیم با کمبود کتاب مواجه نیستیم.
نویسنده کتاب قهوه سرد آقای نویسنده با بیان اینکه این کتاب نخستین اثرم بود که توسط انتشارات نیماژ به چاپ رسید، گفت: در گام بعد هم کتاب《آنتار کتیکا، ۸۹ درجه جنوبی》 را خواهم داشت که مراحل نگارش آن در حال اتمام است و این کتاب نیز به‌زودی به‌چاپ رسیده و رونمایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار