رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه از شروع عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 01 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، جهانبخش شکری در نشست خبری افزود: این طرح پیشرفت خوبی داشته و روند اجرای  چنین طرح‌های طولانی است .

وی خاطر نشان کرد:تمامی مجوزهای لازم برای این طرح اخذ شده و تضمین بانک مرکزی به فاینانسورها نیز نهایی شده است و آنچه که باقی مانده مربوط به هماهنگی دولت‌ها است تا ارز مورد نیاز از طریق فاینانسورها تامین شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه ابراز داشت: هزار واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد 900 واحد کوچک و مابقی صنایع متوسط و بزرگ است از جمله صنایع بزرگ استان می‌توان به دو کارخانه سیمان با ظرفیت سه میلیون تن در سال، سه واحد پتروشیمی، دو واحد نورد آهن و میل گرد با 500 تا 600 هزار تن ظرفیت در سال و ... اشاره کرد.

شکری  تاکید کرد:چندین  واحد بزرگ  در استان نیز از جمله ذوب آهن، قوطی سازی، پالایشگاه آناهیتا و ... نیز در دست احداث است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه  در ادامه اظهار داشت: قیرطبیعی یکی از مهمترین مواد معدنی کرمانشاه است که 75 درصد از سهم قیرطبیعی کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

به گفته این مسئول: باید از خام فروشی قیرطبیعی و فرآوری قیرطبیعی  جلوگیری شود  که با این کار می‌توان ارزش افزوده فراوانی به همراه داشته باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار