شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل از کلنگ‌زنی بازار بزرگ مبل اردبیل با ارزش سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵ 12 February 2015

به گزارش فارس، صدیف بدری در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های شهرداری و شورای شهر اجرای پروژه‌های مشارکتی به ویژه تکمیل پروژه‌هایی است که در سه سال گذشته عقد قرارداد شده و ارزش سرمایه‌گذاری آنها بیش از 680 میلیارد تومان است.

وی افزود: اگر سهم شهرداری در این پروژه‌ها 25 درصد در نظر گرفته شود ما در دو سه سال آینده از این محل منبع درآمد پایداری را به دست خواهیم آورد که در بودجه سالانه می‌تواند راهکار مناسب برای حرکت مطلوب در حوزه عمران شهری و ارائه خدمات به شهروندان باشد.

شهردار اردبیل نمونه پروژه‌های مشارکتی شهرداری را با بخش خصوصی مجتمع تجاری خدماتی شهریار، روناک و تیراژه اعلام کرد و گفت: با عقد قرارداد قرار است دو پروژه مشارکتی به همت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب کلنگ‌زنی شود که شامل بازار بزرگ مبل اردبیل است که در شهرک رازی به ارزش 60 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

بدری تصریح کرد: پروژه دیگر مربوط به بازار جدید آهن‌فروشان است که با انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از شهر مشکلات مربوط به هموطنان و فروشندگان در این ارتباط برطرف شده و دیگر دغدغه‌ای را در این حوزه شاهد نخواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: بازار جدید آهن‌فروشان به محل نزدیک محل کارخانه آسفالت منتقل خواهد شد که 38 هکتار زمین در این ارتباط تملک شده و فاز اول با ارزش سرمایه‌گذاری 70 میلیارد تومان اجرا می‌شود که اخذ مجوز برای این کار انجام شده است.

شهردار اردبیل افزود: تنها مجوز کمیسیون ماده 5 برای عملیاتی کردن بازار جدید آهن‌فروشان باقی مانده است که امیدواریم با اخذ مجوز از این کمیسیون دیوارکشی محل اجرای این پروژه که از چندی پیش آغاز شده تکمیل شده و مراحل اجرایی این پروژه را شاهد باشیم.

بدری از احداث تالار پذیرایی شهری در شورابیل اردبیل خبر داد و بیان کرد: این پروژه نیز به ارزش 20 میلیارد تومان طراحی شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

وی در مورد احداث پارکینگ و تعمیرات مرکزی اتوبوسرانی اردبیل یادآور شد: امیدواریم در سه ماه اول سال آینده عملیات اجرای آن نیز آغاز شده و خیابان 45 متری بزرگراه ولایت نیز تکمیل شود.

شهردار اردبیل عنوان کرد: برای حل مشکل ترافیکی حاشیه شهر خیابان 45 متری از جلوی امامزاده سیدصدرالدین اردبیل در محله سلمان‌آباد به طول یک کیلومتر اجرا می‌شود که قطعاً در خارج شدن میدان وحدت از بن‌بست ترافیکی موثر خواهد بود.

بدری در پایان سخنان خود در مورد نصب 132 دستگاه پارکومتر در سطح شهر اردبیل با مشارکت بخش خصوصی گفت: این پروژه نیز با هزینه 5 میلیارد تومان اجرایی شده و قطعا در ساماندهی پارکینگ عمومی در سطح شهر موثر خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار