کد خبر: ۴۵۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸ 04 July 2017
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال برخی مشکلات در خصوص آبرسانی به روستای گنجه ای کهنه و مسیر دسترسی آنها مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیض الله پاسره بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: انجام عملیات ترمیم و بهسازی تاسیسات آبرسانی روستای گنجه ای کهنه جزو پیشنهادات ما برای تخصیص بودجه از محل صندوق توسعه ملی بود و به جد پیگیر آن هستیم.

پاسره تصریح کرد: اقدامات لازم در این حوزه به محض تخصیص بودجه لازم، انجام مناقصه و شروع عملیات اجرایی در دستور کار قرار می گیرد و تا پایان ۹۶ شاهد رفع مشکل مردم این روستا خواهیم بود.

مدیرعامل ابفار استان به اجبار در لوله گذاری در مجاورت برخی خیابان ها اشاره کرد و بیان داشت: مشکل آسفالت نشدن برخی معابر دسترسی این روستا به واسطه لوله گذاری آبفای روستایی در روستای گوشه و مزدک نیز دغدغه دیگر مردم بود که این مورد هم در تعهدات پیمانکار دیده شده است و به زودی مرتفع می شود.

پاسره گفت: امسال نیز منابع خوبی از محل صندوق توسعه ملی و سایر منابع برای آبرسانی روستایی معین شده است که با تخصیص آنها شاهد شدت گرفتن عملیات آبرسانی و ترمیم و بهسازی تاسیسات آب روستاها خواهیم بود.

پاسره تاکید کرد: در چند سال اخیر کمبود بارندگی، خشکسالی و کاهش منبع آبی ضرورت حراست از آب و عدم استفاده از آب شرب برای سایر مصارف را به یک ضرورت جدی تبدیل کرده که باید مد نظر ما به عنوان مسئول و همچنین مورد توجه مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار