در سالگرد کارگردان فقید سینمای ایران عنوان شد؛
وزیر بهداشت، ناگفته هایی از چگونگی سفر مرحوم عباس کیارستمی به کشور فرانسه را بازگو کرد.
کد خبر: ۴۵۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 06 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم سالگرد مرحوم عباس کیارستمی، گفت: در یکی از ملاقات هایم با مرحوم کیارستمی در منزلش، ایشان با من مشورت کرد که برخی از دوستان از فرانسه ایمیل زده اند که برای درمان به این کشور بروم و من گفتم که اختیار با خودتان است اما به نظر من این کار را نکنید، حوصله کنید و نگران نباشید.

وی ادامه داد: مرحوم کیارستمی گفت که دولت فرانسه حاضر است امکانات درمانی مورد نیاز را فراهم کند اما مجددا به ایشان گفتم که رفتن شما به صلاح نیست.

وزیر بهداشت افزود: سه شب قبل از عزیمت مرحوم کیا رستمی به فرانسه، به همراه دکتر ملک زاده به خانه ایشان رفتیم و در جلسه ای خصوصی عنوان کرد که به صلاح است به فرانسه بروم و گفتم که مناسب نیست که از دولت فرانسه درخواست کمک درمانی کنید و ایشان قبول کرد و گفتم هر پزشک متخصصی از هر کجای دنیا بخواهید را به ایران می آوریم که از یک پزشک در فرانسه سخن گفت و همان موقع با آقای آهی سفیر ایران در فرانسه صحبت کردم.

هاشمی افزود: با استاد صمدیان و بهمن کیارستمی فردای آن شب جلسه داشتم و مجددا اعلام کردم که به صلاح مرحوم کیا رستمی نیست که به فرانسه برود و آنها مشخصات آن پزشک مورد نظر فرانسوی را به من دادند و قول دادم که ۲۴ ساعته وی را به ایران می آوریم اما اواخر شب فردای آن روز از رسانه ها شنیدیم که مرحوم کیارستمی به فرانسه سفر کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار