فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت‌های اقتصادی می‌شود؛ اما پلیس به‌تنهایی پاسخگوی امنیت نیست.
کد خبر: ۴۵۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 08 July 2017
سردار محسن خانچرلی صبح امروز در جمع فرماندهان و مسؤولان انتظامی غرب استان تهران، مهم‌ترین مأموریت نیروی انتظامی را ایجاد امنیت برای مردم در جامعه دانست و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در حوزه امنیت، ریشه‌ها و علت‌ها را پیدا کنیم و به جای مقابله با معلول‌ها به پیشگیری و پیش‌بینی پیامدها بپردازیم.
 
وی با اشاره به اینکه حضور و احساس مسؤولیت همه ادارات در امنیت جامعه مؤثر است، اظهار داشت: تک‌تک شهروندان در مطالبه امنیت وظایفی بر عهده دارند و امنیت پایدار در گرو مشارکت مستمر مردم در این راه است؛ پلیس به‌تنهایی پاسخگوی امنیت نیست و همه در این مسؤولیت مهم سهیم هستیم.
 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: افزایش احساس امنیت در جامعه بستگی به اقتدار و آمادگی پلیس دارد و هر چه این اقتدار بیشتر باشد، به همان اندازه احساس امنیت در جامعه که از خود امنیت نیز مهم‌تر است، در افراد جامعه افزایش خواهد یافت.
 
خانچرلی امنیت را بسترساز توسعه اقتصادی در جامعه دانست و اظهار داشت: امنیت اقتصادی، زمینه را برای رشد سرمایه‌گذاران و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی فراهم می‌کند.
 
وی امنیت را زیرساخت مهم دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و دستیابی به توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت‌های اقتصادی می‌شود و حاصل آن نیز آبادانی کشور را فراهم می‌کند.
 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه یکی از مأموریت‌های ویژه پلیس، برقراری امنیت برای شهروندان است، خاطرنشان کرد: وجود امنیت و عدالت موجب می‌شود تا تمام امکانات به‌طور یکسان در سطح جامعه توزیع و همه از امکانات و فرصت‌ها یکسان برخوردار شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار