مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت:‌ اصفهان مجری استقرار پاویون ملی در نمایشگاه بین المللی هند شد.
کد خبر: ۴۵۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 09 July 2017
به گزارش تابناک : رسول محققیان اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، با هدف ایجاد فرصتی برای معرفی توانمندی‌های تجار و صادرکنندگان ایرانی، به عنوان نماینده انحصاری شرکت DMG در ایران اقدام به برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هند با برند (Big ۵) کرده است.

وی بیان داشت: برنامه ریزی کلان و ویژه کشور هندوستان برای تبدیل شدن به سومین بازار بزرگ صنعت ساخت و ساز در جهان تا سال ۲۰۲۵ موجب رونق و سرمایه گذاری های عظیم در بخش مسکن، زیرساخت های شهری، خدمات حمل و نقل و توسعه مسیرهای ارتباطی ریلی و جاده ای این کشور شده است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اعلام کرد: رشد اقتصادی هت فدرصدی به طور مستمر در سال های اخیر نشان از روند توسعه این کشور دارد و گمان می‌رود تا سال ۲۰۲۵ هندوستان از کشورهای پیشرفته نظیر ژاپن نیز عبور کند.

وی گفت:‌ سهم ۱۰ درصدی بازار ساخت ساز از شاخص سرانه تولید به ارزش ۱۲۶ میلیارد دلار و نیاز این کشور به ۶۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری جهت توسعه زیرساخت های شهری تا ۲۰ سال آینده همگی نشان از پتانسیل های موجود در بازار این کشور دارد که ایران با تکیه بر توانمندی‌های فنی و مهندسی و همچنین پتانسیل موجود در تولید و صادرات مصالح و تکنولوژی در حوزه ساختمان می‌تواند سهم چشمگیری از بازار این کشور را به خود اختصاص دهد. 

محققیان گفت: از همین رو شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، با هدف ایجاد فرصتی برای معرفی توانمندی های تجار و صادرکنندگان ایرانی، به عنوان نماینده انحصاری شرکت DMG در ایران اقدام به برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هند با برند (Big ۵) کرده است.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :