کد خبر: ۴۵۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 10 July 2017
سناریوی سرقت های سریالی در آبادان با اقدام به موقع ماموران کلانتری 11 ولیعصر به پایان رسید.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از منبع آگاه،در پی گزارش چندین فقره سرقت از مقابل بانک ها و همچنین برخی از ادارات دولتی شهرستان آبادان فرمانده انتظامی این شهرستان، دستور شناسایی هر چه سریع تر عاملان این سرقت ها را صادر کرد. 

سرقت های سریالی توسط سارقان ادامه داشت تا اینکه دزدان خودروهای مقابل دادگستری را طعمه نقشه سرقت های خود کردند و چندین تلفن همراه را از داخل خودرهای پارک شده به سرقت بردند. 

رئیس کلانتری 11 ولیعصر به همراه گروه تجسس این کلانتری با لباس های مبدل و کارگری بصورت نامحسوس منطقه دادگستری آبادان واقع در ایستگاه 1 قدس را زیر نظر گرفتند و زمانی که سارقان قصد سرقت از خودروی 405 را داشتند شناسایی شدند. 

زمانی که ماموران قصد دستگیری سارقان را داشتند با مقاومت آن ها روبرو شدند که در پایان مأموران تجسس کلانتری با قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده و موفق به دستگیری یکی از سارقان شدند. 

سارق دیگر که از محل فرار و در مدرسه ای اطراف دادگستری مخفی شد، با زیرکی عوامل کلانتری 11 محاصره و دستگیر شد. 

بازرسی از خودروی متهمان منجر به پیدا کردن 10 گوشی سرقتی و یک عدد قمه شد. 

متهمان که ازسارقان سابقه دار شهرستان آبادان هستند و تمامی اعضای خانواده آنها به عنوان سارقان مقابل بانکی شهرت دارند و در سطح کشور در زمینه سرقت فعالیت می کنند در بازجویی های فنی به سرقت های مقابل ادارات دولتی نیز اعتراف کردند. 

آنها همچنین اعتراف کردند سوار برخودروی پراید صفر خود که تازه خریداری کرده اند پلاک هایی را برای نقشه های خود سرقت می کردند و در مواقع سرقت از پلاک های سرقتی استفاده می کردند. 

متهمان برای رسیدگی بیشتر و دیگر جرایم احتمالی خود در اختیار پلیس آگاهی شهرستان آبادان قرار گرفتند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار