کد خبر: ۴۵۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 10 July 2017
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح «نشاط معنوی» ویژه اوقات فراغت در 22 بقعه متبرکه استان با حضور روحانیون و مبلغان برجسته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ظهر امروز نشست خبری مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در این نشست، اظهار کرد: اوقات فراغت از موارد مهم و مورد توجه مسوولان فرهنگی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، حوزه فرهنگی را از حوزه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان داشت: کارهای فرهنگی از دغدغه‌های رهبر در سال‌های اخیر است.

وی با اشاره به هجمه‌های متعدد دشمن علیه کشور و مردم ما به خصوص نسل جوان، گفت: دشمن نسل جوان را هدف قرار داده و با اجرای برنامه‌های گوناگون سعی در تخریب و نابودی این قشر دارد.

این مسوول، تاکید بالای مقام عظمای ولایت به مسائل فرهنگی را احساس خطر از این حوزه بیان کرد و یادآور شد: خطر از ناحیه مسائل فرهنگی متوجه کشور و جوانان است.

جنتی‌پور، سازمان اوقاف و امور خیریه را یکی از دستگاه‌های متولی برگزاری برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد هر ساله برنامه‌های متعددی را در این حوزه اجرا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، اجرای طرح «نشاط معنوی» را از جمله این برنامه‌ها دانست و افزود: این طرح به مناسبت اوقات فراغت در فصل تابستان در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح «نشاط معنوی» در 22 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح با حضور روحانیون و مبلغان برجسته بومی و اعزامی از قم در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

این مسوول زمان آغاز اجرای طرح «نشاط معنوی» را 17 تیر ماه دانست و تصریح کرد: اجرای این طرح فرهنگی و مذهبی تا 26 مرداد ماه در استان ادامه دارد.

جنتی‌پور، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن، کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی (سبک زندگی ایرانی و اسلامی)، تربیتی، اخلاقی، احکام، نماز و تکلیف را از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح عنوان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: علاوه بر کلاس‌های ذکر شده، کلاس‌های هنری و آموزشی مانند خیاطی، کیف‌دوزی، گلسازی و بافتنی به صورت جداگانه بانوان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از همراهی همیشگی اصحاب رسانه با اداره اوقاف برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های آن، گفت: از همه رسانه‌ها می‌خواهیم با حضور در مکان‌های اجرای طرح «نشاط معنوی» از وضعیت، روند اجرا و میزان استقبال مردم از اجرای این طرح در بقاع متبرکه گزارش تهیه کنند.

وی، تصریح کرد: تهیه گزارش و بیان حقایق و مشکلات باعث می‌شود تا ما برای برگزاری دیگر برنامه‌ها اقدامات لازم برای تقویت نقاط قوت و رفع مشکلات را انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار