کد خبر: ۴۵۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 10 July 2017
معاون بهره برداری و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حدود هزار انشعاب غیرمجاز آب در چندماهه اخیر در روستاهای استان شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ علی پدرام گفت: متخلفان به دستگاه قضایی معرفی شدند و با همکاری ویژه دادگستری استان با این افراد قاطع و قانونی برخورد می شود.

معاون نظارت بر بهره برداری و فاضلاب روستایی استان افزود: عمده این انشعابات با قاطعیت و جدیت همکاران و همکاری مالکان ساماندهی و جمع آوری شده است و بسیاری از این افراد برای طی روال های قانونی به شرکت مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: یکی از ضربه های جدی به آب روستایی انشعابهای غیر مجاز از خط لوله اصلی است که به صورت غیر استاندارد انجام می شود و به تاسیسات شرکت خسارت های زیادی وارد می کند.

معاون نظارت بر بهره برداری و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در هفته های جاری دو مورد انشعاب از خطوط اصلی آب به قطر 1 و 2 اینچ شناسای و جمع آوری شد که عمدتاً برای استفاده در زمین های زراعی و باغها در وسعت زیاد بوده است که در یک مورد آن از خط اصلی برای آبیاری 500 درخت میوه انشعاب غیرمجاز گرفته شده بود.

علی پدرام افزود: کمبود آب و خشکسالی های اخیر شرایط ویژه ای حتی برای استان های پر آب کشور ایجاد کرده و صرفه جویی در مصرف این ماده گرانبها را به امری خطیر و جدی تبدیل کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار