امام جمعه دماوند گفت: شهرستان دماوند قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور و استان تهران را دارد.
کد خبر: ۴۵۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 11 July 2017
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی بعدازظهر امروز در جمع شماری از مسؤولان شهرستان دماوند و معاون عمرانی استاندار تهران اظهار کرد: باید کاری کنیم که هر فردی زمانی که از هر محدوده وارد شهرستان دماوند می‌شود، شهری را ببیند که مانند نگین عقیقی می‌درخشد.
 
وی با بیان اینکه شهرستان دماوند قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری استان و کشور را دارد، افزود: این شهرستان به دلیل دارا بودن آب‌وهوای عالی، موقعیت جغرافیایی خاص و جاذبه‌های گردشگری از کوه، دشت، دریاچه، آبشار، رودخانه‌ها، باغات، مزارع، بقعه‌های زیارتی و امامزادگان واجب‌التعظیم و آثار تاریخی می‌تواند به قطب گردشگری ایران و استان تهران تبدیل شود که نیاز به تلاش شهرداری‌ها و... حمایت فرماندار دماوند و استاندار تهران دارد.
 
 امام جمعه دماوند با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید از منابع در دست خود به خوبی استفاده کنند، بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها منابعی که استان در اختیارشان قرار می‌دهد را به درستی هزینه کنند و در دوره خدمتشان روستاها و شهرها را به بهترین و جذاب‌ترین مکان تبدیل سازند و این نعمات زیبا و خدادادی را در معرض دید مردم قرار دهند.
 
فتاح‌دماوندی خاطرنشان کرد: مردم باید از این مواهب الهی که در دست است، لذت ببرند و به بهترین نحو از آن استفاده کنند؛ هر کسی باید بتواند شهر و محل خود را زیباتر جلوه دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار