کد خبر: ۴۵۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 13 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛معاون مدیریت بحران استان در حاشیه  نشست ستاد بحران بافق گفت:در راستای اشاعه ترویج فرهنگ بیمه به خصوص منازل مسکونی و تجاری در برابرحوادث غیر مترقبه استعلام هایی طی یکسال اخیر از طریق شرکت های بیمه انجام شده است.
 
محمد رضا یاوری افزود: اقدامات اولیه طی یکسال اخیر جهت اجرای این طرح انجام  شده و از اواخرسال گذشته مراحل انجام بیمه منازل شروع شده است .
 
وی گفت: تا کنون هم 10درصد از منازل همه شهرها و روستاها در سطح استان در این طرح بیمه شده اند.
 
یاوری با بیان اینکه طی استعلام هایی که انجام شده تمام اماکن مسکونی و تجاری شهری و روستایی باید در برابر حوادث بیمه شوند اشاره کرد:تفاهم نامه ای که با یکی از شرکت های بیمه ای منعقد شده تمامی اماکن مسکونی شهری و روستایی  در برابر حوادث به خصوص صاعقه،آتش سوزی و انفجار بیمه می شوند.
 
وی افزود:50درصد ازهزینه این بیمه ها را مدیریت بحران تامین می کند و 50درصد مابقی از طریق مالکان پرداخت می شود و این طرح بین نمایندگان بیمه و مالکان صورت می گیرد که محدودیتی ندارد و در خصوص منازل مسکونی  وتجاری است.
 
معاون مدیریت بحران استان گفت: متقاضیان شهری و روستایی برای بیمه منازل خود باید به شهرداری ،بخشداری ودهیاری ها درروستاها با به محل نمایندگی شرکت های بیمه مراجعه کنند .
وی گفت:در قبال بیمه منازل مسکونی خسارت 100میلیون تومان که 75میلیون تومان مربوط به ساختمان و 25میلیون تومان مربوط به اثاثیه می باشد.
 
یاوری اشاره کرد:متقاضیانی که درخواست بیش از این مبلغ را داشته باشند سقف بیمه را می توانند با هماهنگی با نمایندگی ها افزایش دهند.
به گزارش «تابناک یزد»؛
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار