رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به نوع کار دو معاونت فنی، عمرانی معاونت فنی عمرانی و حمل و نقل تهران پیشنهاد می شود که ا ین دو معاونت با یکدیگر ادغام شود.
کد خبر: ۴۶۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 18 July 2017
احمد دنیامالی پس از ارائه گزارش توسط علیرضا جاوید معاون فنی عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در این مدت انجام شده است که جا دارد از شورای دوم و سوم شهر تهران نیز تشکر شود.

وی تصریح کرد: با توجه به کوچک سازی سازمان‌ها و شرکت‌ها که مورد توجه شورای چهارم نیز بوده است پیشنهاد می‌شود که معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با معاونت حمل و نقل شهرداری ادغام شود.

دنیامالی خاطرنشان کرد: شبیه این کار در حوزه کلان کشور وجود دارد که از جمله می‌توان به وزارت کشور و وزارت راه اشاره کرد و ما نیز باید دو معاونت فنی عمرانی شهرداری را با معاونت حمل و نقل آن ادغام کنیم که اگر این کار انجام شود، کارها با سرعت بهتری صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: تا سال ۸۴، اقدامات مؤثری در راستای جمع‌آوری آبهای سطحی انجام شد و بعد از آن تاکنون ادامه داشته و مشاهده می‌شود با بارش باران شدید در شهر تهران این آب‌ها در کانال‌های پائین دست جمع‌آوری و در نهایت خارج می‌شوند که این موارد باید تداوم داشته باشند و جمع‌آوری آب‌های سطحی جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار