مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از کشف ۲۰۰ کیلو مواد غذایی فاقد تاریخ مصرف در سه ماهه ابتدایی سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 24 July 2017
علی یزدان پرست با اشاره به نظارت‌ واحدهای نظارتی از مراکز عرضه مواد غذایی در سه ماهه ابتدایی سال جاری گفت: طی این بازرسی‌ها و در۳ ماه ابتدایی سال حدود ۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان دماوند انجام شده است.

یزدان پرست بیان داشت: در این مدت ۴۵ مورد گشت مشترک توسط واحد بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوندصورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این بازرسی و گشت ها حدود ۱۲۰ مورد اخطار پلمب و ۶۵ پرونده تخلفاتی به ثبت رسیده است‌ گفت: حدود ۲۰۰ کیلو مواد غذایی که فاقد تاریخ مصرف بوده در سه ماه ابتدایی سال جاری در شهرستان دماوند کشف شده است.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دماوند در پایان در خصوص کشفیات به ثبت رسیده در این بازرسی ها اظهار داشت: در این زمینه نیز ۱۰۰ مورد نوشیدنی‌ غیرمجاز همچون نوشابه های خارجی که اصالت کالا نداشتند و یک هزار و ۵۰ نخ سیگار، ۲۷۰ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی بهداشتی کشف و ضبط شد.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دماوند در پایان از همشهریان محترم خواست  در زمان خرید به تاریخ انقضای محصولات توجه نموده و از مراکز معتبر خرید نمایند ودر صورت مشاهده موارد مشکوک مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته ، فاسد و غیر قابل مصرف مراتب را سریعاً به اطلاع بازرسین این اداره برسانند.

منبع: مهر
برچسب ها: دماوند ، مواد غذایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار