رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس از برگزاری همایش « رسانه، تبلیغ و اخلاق» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 24 July 2017
حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی تبار، از برگزاری همایش « رسانه، تبلیغ و اخلاق» در روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه خبر داد و افزود: این همایش توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس با مشارکت مرکز تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در سالن همایش های شهرداری پردیس با موضوع آسیب شناسی در فضای مجازی و آگاهی هرچه بیشتر صاحبان کانال ها و فعالان فضای مجازی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: قوانین و مسائل مورد نیاز برای حضور در فضای مجازی در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، عدم آشنایی نسبت به قوانین سبب ایجاد برخی معضلات و گرفتاری ها برای افراد می شود و این اولین همایش است که با این موضوع در سطح شهرستان پردیس برگزار خواهد شد و مقدمه ای برای همایش های آینده خواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس گفت: کارشناسانی از پلیس فتا و نیز کارشناسان تبلیغی در این همایش شرکت خواهند کرد و در خصوص آسیب های اجتماعی در فضای مجازی به مطالبی را ارائه می دهند.

وی گفت: امروز، اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و همگان بر آن اذعان دارند و باید بتوانیم، با حضور آگاهانه در این فضا، از آسیب های آن دور بمانیم.
منبع: مهر
برچسب ها: پردیس ، رسانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار