کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم از آموزش حفظ آسان قرآن به علاقمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 24 July 2017
عابد اسماعیل زاده اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ و فراگیری قرآن کریم علی الخصوص برای کودکان، مؤسسه تخصصی حفظ قرآن بیّنات وابسته به اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم درصدد برگزاری کلاس های آموزش تخصصی این کتاب آسمانی برآمده است.

اسماعیل زاده افزود: در حال حاضر ۷ کلاس تخصصی حفظ کل قرآن کریم در این مؤسسه در حال برگزاری است و مجموع قرآن آموزان رشته حفظ کل بیش از ۷۰ نفر است که در سطوح سنی مختلف از خردسال، نوجوانان و بزرگسالان دختر و پسر تشکیل می شود.

وی با بیان این که شعار این مرکز حفظ آسان، ماندگار و مفهومی است، ادامه داد: با این که شروع کار این مؤسسه خیلی طولانی نبوده ولی به لطف الهی در دوره‌های برگزار شده تا کنون تعداد سه نفر به نام های «مهدی مهرجو» ، «عبدالله مرادی» و «زهرا صدیقی نیا» موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند، و پنج نفر در شرف اتمام حفظ کل هستند که البته تعداد زیادی(بیش از بیست نفر) نیز حافظ یک تا پانزده جزء هستند که مشغول به حفظ قرآن می‌باشند.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم در پایان از علاقه مندان خواست جهت ثبت در این مؤسسه به رباط کریم بلوار امام(ره) جنب اداره برق مجتمع طلا طبقه ۳ واحد۱۰ مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۹۳۴۰۱۳۵۰ و ۵۶۴۳۳۵۴۱ تماس حاصل فرمایند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار