برخورد شدید یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودرو سواری پراید در بزرگراه آزادگان، مصدومیت بانوی میانسال را رقم زد و پراید را مچاله کرد.
کد خبر: ۴۶۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 25 July 2017
وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۵۹ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، عصر  امروز به بزرگراه آزادگان(مسیر شمال به جنوب)، حوالی جاده احمد آباد مستوفی روانه شدند.

رضا قدیانلو فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه کامیونت در حال حرکت در بزرگراه بود که ناگهان به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرده و متوقف شد.

وی در ادامه افزود: راننده خودرو که یک بانوی میانسال بود دچار مصدومیت شدید شده و در داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه گرفتار شد.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری و قطع جریان برق هر دو خودرو، علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی عملیات امدادرسانی به فرد گرفتار شده را آغاز کردند.

قدیانلو خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از بریدن قسمتی از بدنه خودرو سواری بانوی ۴۵ ساله که از ناحیه سر و پاها دچار مصدومیت شده بود را از داخل اتاقک وسیله نقلیه خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل دادند.

نیروهای آتش نشانی پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.
منبع: مهر
برچسب ها: پراید ، تصادف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار