استاندار بوشهر گفت: برای افزایش ایمنی آمد و شد در محورهای ارتباطی این استان شش طرح بزرگراهی در محورهای شمالی، جنوبی و مرکزی این استان در حال اجراست که تا دو سال آینده تکمیل می شود.
کد خبر: ۴۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 12 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نشست با نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی افزود: با تکمیل طرح های بزرگراهی یادشده تا سال 1395 تمام محورهای اصلی استان بوشهر به بزرگراه تبدیل می شود.

وی اظهارداشت: اجرای محور دالکی به کنارتخته بعنوان راه ارتباطی دروازه ورودی استان بوشهر به فارس از نقاط پرتردد و بدلیل دو طرفه بودن از محورهای پرحادثه است که برای تبدیل این محور به بزرگراه عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

استاندار بوشهر افزود: برای اجرای طرح بزرگراهی دالکی به کنارتخته 700 میلیارد ریال مصوب شده است که این طرح در مدت 2 سال اجرا می شود.

سالاری، به اشاره به اینکه بزرگراه برازجان به گناوه تا پایان امسال تکمیل می شودگفت: محورگناوه به دیلم که از جاده های پرمخاطره است روند اجرایی طرح بزرگراهی آن مطلوب است که پیش بینی می شود تا سال آینده تکمیل شود.

وی،افزود: محور بزرگراهی بوشهر به دیر به طول 195 کیلومتر دارای 51 درصد پیشرفت فیزیکی است .

استاندار بوشهر یادآورشد: این بزرگراه با مشارکت وزارت نفت در حال اجرا است که تکمیل آن نقش مهمی در رونق شهر و روستاهای ساحلی در محورهای دلوار تا دیر دارد.

سالاری اظهارداشت:بزرگراه عسلویه به استان هرمزگان با اعتبار 420 میلیارد ریال اجرایی شده است .

وی با اشاره به اجرای محور ارتباطی منطقه خشت در استان فارس به وحدتیه در استان بوشهر گفت: برای سرعت بخشی در اجرای طرح احداث پروژه محور خشت – وحدتیه و اتصال آن به محور گناوه با تهیه نقشه های لازم مشارکت می شود.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز محور بزرگراهی کنارتخته به خشت را بسیار با اهمیت دانست و گفت: این طرح به محور ارتباطی وحدتیه - گناوه منتهی و سبب میان بر شدن آن می شود.

شاهین محمدصادقی افزود: پروژه محور خشت به وحدتیه روند اجرایی مطلوبی داردکه با تکمیل و اتصال آن به بزرگراه گناوه تحول مهمی در محور کازرون به استان بوشهر ایجاد می شود.

وی بااشاره به اینکه دراجرای محور خشت به کنارتخته یک پل 200 متری بر روی رودخانه منطقه ساخته می شود افزود: راه خشت استان فارس به وحدتیه استان بوشهر که هم اینک آغازشده است فاصله استان بوشهر به فارس را کوتاه تر می کند.

محمدصادقی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل این محور مصمم است گفت: جاده ایمن به عنوان مهم ترین زیرساخت توسعه و پیشرفت و پشتوانه توسعه سرمایه گذاری محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار