معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تهران شباهتی با ۲۰ سال پیش ندارد از همه رعایت استانداردهای بین المللی در واگن سازی تهران سخن گفت.
کد خبر: ۴۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 25 July 2017
مازیار حسینی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در مراسم بهره برداری از ۶۶ دستگاه واگن و لوکوموتیو برقی متروی تهران  و بهره برداری از  ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید  با بیان اینکه در روزهای پایانی این دوره از مدیریت شهری قرار داریم، گفت:  خدا را شکر می کنم که در مجموعه ای خدمت می کنیم که روز اول و آخر آن از نظر انگیزه کار و خدمت با هم تغییری ندارد. این روحیه همان مدیریت جهادی است. در مدیریت جهادی کار و انجام کار مهم است. در مدیریت جهادی کار مبنای اصول رفتاری ماست که البته با یاری پروردگار متعال مسائل و مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود. مانند اتفاقی که اکنون در حوزه حمل و نقل روی داده است و امروز می بینیم در زمینه مترو و اتوبوس بسیاری از مشکلات حل شده است".
حسینی در بخش دیگری از توضیحات خود به فعالیت های حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت:" حوزه حمل و نقل حوزه ای بود که بیشترین تلان مصروف می شد . در این دوره شهرشاهد ورود  اتوبوس های تندرو بالابردن سطح کیفیت خدمات بود و بلیت الکترونیک پایه ریزی و اجرا شد. ما از سال ۸۹ به بعد در زمینه اختصاص اتوبوس از سوی دولت واقعا دچار مشکل بودیم اما در طول این سال ها اتوبوس های مورد نیاز شهر تا حد امکان توسط شهرداری تامین شد تا شهروندان کمتر مشکلات را احساس کنند".
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران همچنین اظهار کرد:" کارخانه واگن سازی شهر تهران نیز با تدابیر شهردار تهران  گسترش یافت و الان این شرکت تنها کارخانه فعال تولید واگن است که هر ۲۴ ساعت  یک واگن می تواند تحویل دهد و با تلاش کارکنان این شرکت این قول داده شده است که روزی دو واگن به مترو تهران تحویل داده شود. استانداردهای بین المللی در رابطه با ساخت واگن ها  در این شرکت رعایت می شود و می توان سفارش واگن تمام کلانشهرهای کشور را پذیرفت
وی یادآور شد:" واگن مانند تولید خودرو نیست. واگن تهران مخصوص این شهر و واگن مشهد مخصوص همان شهر تهیه می شود.با کمال افتخار عنوان می کنیم که این دانش و تکنولوژی در شرکت واگن سازی تهران وجود دارد تا هر سفارشی را طراحی تست و تولید انبوه نماید".
حسینی در پایان اظهار کرد: شهر تهران هیچ شباهتی با تهران دهه های پیش ندارد و تلاش های زیادی در حوزه های مختلف شهر تهران شده است.هر چند بحث های سیاسی مختلفی در مورد عملکرد مدیریت شهری می شود اما همان منتقدان نیز می دانند در این دوره کارهای بزرگی انجام شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار