نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از تحویل سایت مسکن مهر «مهرآباد» رودهن به شهرداری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 25 July 2017
قاسم میرزایی نیکو، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی حضور قائم مقام وزیر راه، مسکن و شهرسازی و مدیر کل مسکن و شهر سازی استان تهران در منطقه و بازدید از پروژه های مسکن مهر «مهرآباد» ، «گیلاوند» و فیروزکوه، تصمیمات اولیه برای تحویل پروژه ها به مجموعه شهرداری ها گرفته شد.

وی اضافه کرد: اردیبهشت ماه سال جاری نیز جلسه ای در دفتر قائم مقام وزیر راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد و در آن جلسه نیز موضوعات پروژه های مذکور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مصوبات خوبی در آن جلسه داشتیم که امروز آن مصوبات در جلسه ای در دفتر شهرداری رودهن ابلاغ شد.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با تشریح مصوبات این جلسه گفت: قطعه زمینی با مساحت مشخص برای راه اندازی ایستگاه آتش نشانی به شهرداری رودهن تحویل خواهد شد و شهرداری طی ۱۲ ماه آن را اتمام وتجهیز می کند.

وی اضافه کرد: همچنین قطعاتی با مساحت مشخص ضمن حفظ مالکیت دولت، تحویل شهرداری می شود و شهرداری طی ۳ ماه جهت تامین فضای سبز در آن قزعات اقدام خواهد کرد.

میرزایی نیکو از تحویل قطعه زمینی با مساحت مشخص به شهرداری رودهن جهت احداث فضای تجاری مسکن مهر «مهر آباد» خبر داد و گفت: شهرداری متعهد به ساخت فضای تجاری در این زمین طی ۶ ماه آینده شد.

وی گفت: پس از انجام موارد بالا، تمهیدات اجرای سایر مصوبات جلسه اردیبهشت ماه فراهم خواهد شد.
منبع: مهر
برچسب ها: رودهن ، مسکن مهر ، شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار