عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فاز دوم برج میلاد در قراردادی به ناجا واگذار شده است.
کد خبر: ۴۶۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 25 July 2017
محمد حقانی در تذکرات پیش از دستور سیصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: شهرداری باید ارتباط پدرانه یا مادرانه با مردم شهر داشت باشد و این نهاد عمومی یک دستگاه مردمی است و مردم شبانه‌روز با شهرداری سروکار دارند.

وی ادامه داد: در اواخر دوره مدیریت شهری هستیم و امیدواریم برای شورا و شهرداری آینده نیز چیزی از شهر بماند و نباید پل‌های پشت سر را خراب کرد که با این کار اصلاحات در مدیریت شهری آینده غرق شود.

حقانی افزود: هم‌اکنون ساختمان‌های شهرداری را دارند می‌فروشند و واگذار می‌کنند و فاز دوم برج میلاد را علی‌رغم اینکه شهردار تهران قول داده بود قرارداد جدیدی منعقد نمی‌شود، در حال فروش به ناجا هستند.

وی بیان داشت: به هر حال شهردار باید در ماه‌های آینده 550 میلیارد تومان حقوق کارکنان و خدمات شهری را بپردازد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مراکز بهاران 8 تا 10 میلیارد تومان هزینه شده است و این مراکز به تشکیلات امام رضا(ع) سپرده شده و هنوز مشخص نشده که این واگذاری بر اساس آیین‌ و مقررات شهرداری صورت گرفته است یا خیر، البته آقای قدیمی گفته است چنین واگذاری صورت نگرفته است.

حقانی در باره بازارچه‌هایی که در پارک‌ها ایجاد می‌شود گفت:‌ این بازارچه‌ها شلوغی و ترافیک ایجاد می‌کند و اثر دیگری ندارد. ما در حال حاضر 700 تا 800 کسبه داریم که واگذاری این گونه بازارچه‌ها به افراد خاص مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به احداث دو پارک در منطقه 11 بیان داشت: پارک دامپزشکی و پارکی به مساحت 70 هزار مترمربع در منطقه 11 در حال احداث است که جای تقدیر و تشکر از شهرداری را دارد.
منبع: فارس
برچسب ها: برج میلاد ، ناجا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار