نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی قطارحومه تهران- ملارد تا سال۹۷ آغاز می شود.
کد خبر: ۴۶۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 25 July 2017
محمد محمودی شاه نشین، در رابطه با مشکل حمل و نقل عمومی از جمله مترو شهریار بیان کرد: متاسفانه برخی از شهرها به عنوان خوابگاه تلقی می شوند، که مردم هنگام بازگشت از محل کار به منزل با مشکلات زیادی از جمله ترافیک سنگین و مصرف بی حد سوخت مواجه می شوند و باید دراین رابطه فکری کرد.

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون  هیچ بودجه ای برای احداث مترو قطار حومه در غرب تهران پیش بینی نشده بود، اظهار کرد: طبق ارائه توضیحات به کمیسیون عمران و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و دستور معاون اول رییس جمهور خوشبختانه ردیف بودجه برای مترو غرب تهران بازشد.

محمودی شاه نشین اضافه کرد: در برنامه ردیف بودجه، قطار حومه رشت به انزلی، تهران به پرند، تهران به اسلام شهر و قطار حومه پردیس در اولویت بوده است که با پیگیری های انجام شده، احداث قطار حومه ای در شهر قدس،ملارد و صفادشت با مشارکت مسکن شهرسازی و مترو شهر تهران اجرایی خواهد شد.

وی در پایان گفت: گزینه پیشنهادی ما این است که از میدان راه آهن در موضع کناری ریل تهران- تبریز ریلی به شهر قدس کشیده شود وهمچنین از جنوب شهر قدس برای شهریار، اندیشه و ملارد ادامه یابد که با تلاش های مداوم این طرح در سال ۹۷ اجرایی خواهد شد.
منبع: مهر
برچسب ها: قطار ، تهران ، ملارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار