وزیر بهداشت در مراسم بزرگداشت شهید رضوی:
وزیر بهداشت اظهار داشت: نباید در داخل علیه یکدیگر باشیم و این در حالی است که ما دشمنان بسیاری همچون داعش و رژیم صهیونیستی داریم و امیدوارم در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم.
کد خبر: ۴۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 12 June 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، و به نقل از فارس سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شب گذشته و در مراسم بیست‌وهشتمین سالگرد شهادت سردار شهید محمد تقی رضوی که در سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز وظیفه اصلی کمک به محرومان است و باید بیشتر از اینکه خودمان را ببینیم؛ خدا را ببینیم و نباید در داخل علیه یکدیگر باشیم و این در حالی است که ما دشمنان بسیاری همچون داعش و رژیم صهیونیستی داریم و امیدوارم در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم.

وی افزود: قطعا روح شهدای جهاد سازندگی خراسان امشب در جمع ما وجود دارد.


وزیر بهداشت افزود: از 35 سال گذشته تا به امروز برای نخستین بار است که برای شهید رضوی پشت تریبون قرار گرفتم و این برای من بسیار ارزشمند است.

قاضی زاده هاشمی بیان داشت: شهید رضوی با شهید چمران دوستی داشتند؛ هنگامی که دشمن به 15 کیلومتری اهواز رسید و احتمال سقوط اهواز وجود داشت، قرار شد یک جاده بین اندیمشک به حمیدیه با سرعت احداث شود، برای مهندسی این جاده به کسی جز شهید رضوی نرسیدیم و شروع همکاری ایشان در جبهه از جاده اندیمشک به حمیدیه شروع شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهید رضوی به تدریج در جنگ رشد کرد و مسئولیت قرارگاه کربلا را بر عهده گرفت و همزمان با تشکیل قرارگاه خاتم‌الانبیاء به آن مجموعه پیوست و نقش معاونت قرارگاه را بر عهده داشت تا اینکه در سال 66 به شهادت رسید و در تمام عملیات‌ها آثار ایشان دیده می‌شود.

وی افزود: اقدامات شهدا، وفاداری به مردم و به‌ویژه محرومان بود و به عهدی که به خداوند داشتند، وفا کردند.

مشکل ما اخلاق است

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسید در سال‌هایی که گذشته است در جهاد اتفاقات زیادی رخ داده اما آنچه که می‌توانم بیان کنم این است که مشکل ما اخلاق است و بداخلاقی‌ها سبب شده است نتوانیم کارآمدی نظام اسلامی را به مردم و جهان معرفی کنیم لذا همه را متهم می‌کنیم به جز خودمان و این امر سبب شده است که هر کدام در یک مسیر قرار بگیریم که البته در این زمینه نیز امام راحل خطر تفرقه و گروه بازی را گوشزد کردند اما بشر است و خطا رخ داد.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: قرار نبود حاشیه‌نشینی در کشور گسترش یابد به‌طوری که امروز در مشهد یک میلیون و 200 هزار نفر حاشیه‌نشین داریم، البته می‌توانستیم بهتر عمل کنیم که نکردیم.

وی افزود: در گذشته عده‌ای بر این باور بودند که جهاد تبدیل به وزارت شود و عده‌ای نیز می گفتند جهاد نهادی انقلابی بماند که در نهایت به همان وزارت جهاد تبدیل شد و نتایج امروز آن انقلابی‌های دیروز، بازنشسته‌های امروز هستند.

قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار داشت: اگر به‌دنبال مشکلات مردم هستیم باید به اخلاق برگردیم، امروز گاهی اوقات تابلوهای خوش‌رنگی در دست ماست اما در درون آن چیزی جز خودخواهی نیست و برای مردم جز مایوس کردن چیزی ندارد لذا آنچه که سبب پیروی انقلاب شد اخلاص بزرگان ما و امیدی بود که به مردم داده می‌شد.

وزیر بهداشت ادامه داد: باید قبول داشته باشیم که اجر شهدا و خانواده‌های آنها پیش خداوند بسیار زیاد است و آنها دست‌های غیبی هستند که انقلاب ما را نگه داشته‌اند و اگر اینگونه نبود شاید در گذشته با مشکلات بسیار گسترده‌ای مواجه بودیم و اگر رهبری را باور داشته باشیم قطعا قدم‌های بلندی برخواهیم داشت.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: نگاه ما باید به حل مشکلات مردم باشد لذا یکی از اهداف انقلاب حل معیشت مردم بود و امیدوارم با کمک خداوند و نزدیکی دل‌ها بسیاری از مشکلات مردم را حل کنیم زیرا آرزوی امام و شهدا این بود که به پیشرفت برسیم البته ما این حرف‌ها را در بین دوستان جهادی خود گفتیم در حالی که دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار بی‌شمار است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
ما باید با هم باشیم داعش و تکفیری ها در کمین نشسته اند
آقای وزیر از صحبتهای بجای شما متشکریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار