چمران در واکنش به آمارهای ارائه شده ازسوی کی عضو شورای شهر گفت: میزان بدهی شهرداری به تاریخ امروز به بانک‌ها، پیمانکاران و مردم رقمی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است.
کد خبر: ۴۶۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 25 July 2017
مهدی چمران در پایان سیصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درخصوص گزارش نظارتی یکساله پروژه‌های تملک دارایی، سرمایه ۹۵ شهرداری تهران ارائه شد.

وی تصریح کرد: پس از ارائه این گزارش توسط رئیس کمیسیون، سایر اعضا نیز نظرات و پیشنهادات خود و همچنین سوالات خود را درخصوص گزارش ارائه شده مطرح کردند.

چمران ادامه داد: گزارش امروز در خصوص پروژه‌های شهرداری بوده نه در حوزه تملک، نگهداشت و نظارت و همچنین در این گزارش درصد پیشرفت پروژه‌ها اعلام شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در ادامه جلسه و با اتمام گزارش از سوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، سوالات مطرح و به برخی از آنها پاسخ داده شد و مابقی به جلسه بعدی شورا موکول شد، که قرار است این جلسه باحضور معاون برنامه و بودجه شهردار تهران انجام شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که میزان بدهی‌های واقعی شهرداری تهران به چه میزان است گفت: بدهی که هم اینک وجود دارد و به این تاریخ ۱۹ الی ۲۰ هزار میلیاردتومان است که این بدهی به بانک‌ها پیمانکاران و مردم است.

چمران اضافه کرد: البته شهرداری بدهی‌هایی را نیز در سال‌های آینده در خصوص وام‌های دریافتی دارد که باید آن را محاسبه کرد، اما قطعاً به رقم ۶۰ هزار میلیاردتومان نخواهد رسید.

رئیس شورای شهر تهران درخصوص آغاز به کار شورای پنجم گفت: قاعدتاً با توجه به شرایط موجود آغاز شورای پنجم از شهریور ماه خواهد بود.
منبع: مهر
برچسب ها: شهرداری تهران ، بدهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار