معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۶۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 25 July 2017
ناصر امانی در پاسخ به انتقادات و تذکرات اعضای شورای شهر تهران در واکنش به تذکرات عباس جدیدی گفت: در مورد تذکر جدیدی برایم جای سوال است که چرا در روزهای پایانی به یاد این موضوعات افتادید؟

وی افزود: آقای جدیدی البته که می‌دانید براساس برنامه پنجم شهرداری تهران، باید عهده کارهای شهرداری از طریق بخش خصوصی انجام شود و ما نیز این موضوع را از طریق پیمانکاران دنبال می‌کنیم و حتی نظافت شهر نیز به پیمانکاران سپرده شده است. شما می‌گویید 60 هزار میلیارد بدهی روی میز شهرداری مانده، به شما پیشنهاد می‌کنم که سندتان را به ما بدهید و به واحدهای نظارتی بدهید اما سندها را رو کنید.

امانی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی بدهی دارند، گفت: برخی مدعی هستند که شهرداری به اندازه 4 وزارتخانه بودجه دارد و حالا اعلام می‌کنم بنا به اعلام یک وزیر، وزارتخانه مربوطه‌اش 35 هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

وی افزود: در 10 سال گذشته 130 هزار میلیارد تومان در شهر تهران هزینه شده که 20 هزار میلیارد تومان که بدهی داریم که حدود 8 درصد می‌شود که عدد قابل توجهی نیست چراکه شهر موجود زنده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه شما مدعی هستید که شهرداری بدون مصوبه، پروژه‌هایی را آغاز می‌کند، گفت: شما معاون نظارت شورا هستید و بهتر است اگر پروژه فاقد دیدید نامه بزنید.

در این میان عباس جدیدی در حالی که بلند شده بود، خطاب به امانی گفت: جواب نامه من را بدهید که امانی در جواب گفت: شما واگذاری املاک در 12 سال گذشته را می‌خواهید ولی جالب است در روزهای پایانی به یاد این مساله افتادید اما ایرادی ندارد ما در حال گردآوری اطلاعات نامه شما هستیم که البته زمان‌بر است.

به گزارش ایسنا، عباس جدیدی در حالی که بدون میکروفن صحبت می‌کرد مورد خطاب نایب رییس شورای شهر تهران قرار گرفت که در غیاب چمران اداره شورا را برعهده داشت. طلایی گفت: آقای جدیدی نظم جلسه را بهم نزنید که هرچیزی شئوناتی دارد.

امانی معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در ادامه به تذکر حقانی درخصوص فروش ساختمان‌های شهرداری نیز واکنش نشان داد و گفت: شهرداری در 600 نقطه متمرکز است و به دستور شهردار تهران قرار است که ساختمان‌ها فروخته و در پردیس مدیریت شهری متمرکز شود که این مهم در راستای این هدف است و به معنای فروختن شهر نیست.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار