عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: اداره کردن شهر سبک و سیاق دیگری دارد و متاسفانه شهرداری واگذاری همه امور را به پیمانکاران سپرده است.
کد خبر: ۴۶۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 25 July 2017
عباس جدیدی در تذکر پیش از دستور خود افزود: متاسفانه شاهد هستیم شهرداری بر سر افتتاح پروژه‌ها رقابت می‌کند و مسوولان شهری برای آنکه جلوی دوربین بروند با یکدیگر مسابقه می‌دهند اما بهتر است پیمانکاران را جلوی دوربین بیاوریم تا بگویند چگونه و با چه مشکلاتی این پروژه‌ها را ساخته‌اند.

وی با بیان اینکه ما در بودجه شهرداری همه مسائل را در نظر می‌گیریم اما در آخر شاهد بالا آمدن بدهی هستیم، گفت: 60 هزار میلیارد تومان بدهی سند خورده وجود دارد که شهرداری آنها را ایجاد کرده و جای سوال است که چرا بدهی بالا آورده‌اند.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری پاسخ مناسبی به انتقادات نمی‌دهد و گاها پاسخ‌هایی می‌دهد که باید برویم کره مریخ با شازده کوچولو بازی کنیم، گفت: صدها هزار میلیارد تومان عوارض مردم را گرفته‌اند تا این چند پل را بسازند.

جدیدی تاکید کرد: تا وقتی که شهرداری به شهرفروشی و فروش دارایی‌های تهران متکی باشد وضع همین است و به چه زبانی بگوییم که شهرداری نظارت‌پذیر نیست.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران مجددا تاکید کرد: شهرداری پاسخ نامه من را در مورد واگذاری املاک نداده و باید اعلام کنم واگذاری املاک در شهرداری وضعیت نجومی را رد کرده و به مریخی رسیده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار