کد خبر: ۴۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 15 June 2015
معاون استاندار البرز و فرماندار کرج روز دوشنبه با حضور درحاشیه جنوب غربی کلانشهر کرج ، مشکلات ساکنان سهرابیه را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش ایرنا، ساکنان شهرک سهرابیه در مسجد صاحب الزمان (عج ) این شهرک مشکلات خود را با محمدتقی ایرانی درمیان گذاشتند که فرماندار قول پیگیری داد.
عمده مشکلات ساکنان سهرابیه کمبود آب آشامیدنی، نبود مدرسه راهنمایی، دبیرستان، فضای سبز، امکانات تفریحی، نبود دوربرگردان درجاده قزلحصار، امکانات ورزشی و تفریحی بود که با زبان گلایه توسط مردم مطرح شد.
فرماندار کرج در این نشست به ساکنان سهرابیه گفت که به خاطر پیگیری مشکلات به جمع آنان آمده و تلاش می شود تا نیازهای این منطقه برطرف شود.
محمد تقی ایرانی با بیان اینکه یکی از اهداف پیروزی انقلاب اسلامی فقر زدایی و محرومیت زدایی است، افزود: هرچند عمق فقردر جامعه زیاد است اما مسوولان تمام توان خود را به رفع مشکلات مردم معطوف کرده اند.
وی ادامه داد: مردم قهرمان ایران با افتخار حامی نظام و دولت بوده و در اعتلای آرمان های امام ( ره) و شهدا همچنان ثابت قدم هستند.
ایرانی یکی از مشکلات کرج را مهاجرت بی رویه و گسترش حاشیه نشینی دراین کلانشهر عنوان کرد و افزود: دولت تدبیرو امید درتلاش برای حل این مشکلات است.
وی خاطرنشان کرد: امروز گام های موثری از سوی دولت برای رفع محرمیت برداشته شده و با همدلی و همزبانی بیشتر بین دولت و مردم می توان به نتایج قابل قبول تری رسید .
درپایان این نشست فرماندار کرج به خاطر کاستی ها از مردم عذرخواهی کرد.
سهرابیه با جمعیتی حدود 2 هزار نفر در جنوب غربی کرج واقع است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
سلام بنده ساکن سهرابیه هستم الان از دیدار فرماندار 1 ماه گذشته است و هیچ اتفاقی نیفتاده لااقل رسیدگی نمیکنید همچین قولی هم ندهید با تشکر محمد رضا ساکن روستای سهرابیه نه شهرک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار