مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان:
تابناک: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان گفت: در استان اصفهان ۱۱۰ پایگاه ویژه و ۱۵۰۰ پایگاه به صورت عادی برنامه‌های اوقات فراغت استان در کانون‌های مساجد را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 16 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر،‌حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی عصر امروز در نشست خبری و آئین افتتاحیه مشترک اوقات فراغت نهادهای فعال در مساجد استان اصفهان با تاکید بر اینکه در سال جاری مساجد محوریت برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت استان قرار گرفته‌اند،‌ اظهار داشت: امروز این اتفاق در استان اصفهان کلید می‌خورد و نهادهای مختلف خدمات خود را در حوزه مساجد ارائه خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح اوقات فراغت در مساجد را برنامه‌ریزی و نظارت می‌کند‌، افزود: فعالیت و نظارت این شورا بر فعالیت‌‌های صورت گرفته در استان بر عهده استاندار است که دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هماهنگی و برنامه ریزی برای بخش‌های اجرایی آن را بر عهده دارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به تشکیل ۲۵ کارگروه در کانون‌های مساجد استان اصفهان ابراز داشت: راه اندازی این تعداد کانون در استان در کشور بی نظیر است که بیانگر تعامل بین بخشی بین نهادهای مختلف استان اصفهان است.

۴ هزار و ۷۰۰ مسجد در استان اصفهان وجود دارد

وی تعداد مساجد استان اصفهان را ۴ هزار و ۷۰۰ مسجد و تعداد حسینیه‌‌های استان را یک هزار مورد عنوان کرد و بیان داشت: راه اندازی این تعداد پایگاه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه،‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه‌های بسیج اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام معتمدی با اشاره به راه اندازی یک هزار و ۷۰۰ کانون فرهنگی در مساجد استان اصفهان گفت: همچنین ۱۱۰ کتابخانه در مساجد استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ حلقه تربیتی چهره به چهره در کانون‌های فرهنگی مشاجد استان اصفهان برای تابستان امسال راه‌اندازی شده است، افزود: در این راستا ۱۱۰ پایگاه ویژه اوقات فراعت و ۱۵۰۰ پایگاه عادی برنامه‌های اوقات فراغت را در استان اصفهان دنبال می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه ۵۰۰ جلسه قرائت قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد استان پیش‌بینی شده است، ادامه داد : ۱۰۰ پایگاه نیز تفسیر قرآن را در این ایام برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۹ در استان اصفهان نیز گفت: ۸۰ گروه نظارتی فعالیت‌های اوقات فراغت استان اصفهان را رصد و نظارت می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار