شهردار آبپخش از برگزاری جشنواره تخصصی خرما در آبپخش در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 16 June 2015
تابناک بوشهر: حسین عباسی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره خرما اظهار داشت: آبپخش قطب بزرگ کشاورزی در استان است و بیشترین تولیدات خرمای استان را در اختیار دارد.

وی افزود: حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان خرما از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان ارشد استان و شهرستان و بخش است و تاکنون اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام گرفته که باید تداوم یابد.

شهردار آبپخش با اشاره به تلاش برای شناساندن خرما به مردم مناطق مختلف کشور خاطر نشان کرد: تاکنون برنامه‌های ارزنده‌ای در این راستا انجام شده که باید تداوم یابد.

عباسی از برگزاری جشنواره تخصصی خرما در آبپخش در تابستان امسال خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این جشنواره تخصصی در واقع نقش مهمی در بهبود وضعیت این محصول خواهد داشت که امیدواریم در اواخر تابستان این جشنواره برگزار شود.

وی اضافه کرد: نخلستان‌ها و باغات خرمای آبپخش دارای جاذبه‌های بسیاری هستند و باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.
عباسی در ادامه از آمادگی شهرداری برای اجرای برنامه‌های مختلف توسعه‌ای در آبپخش خبر داد و اظهار داشت: جشنواره خرما یکی از برنامه‌هایی است که از همه توان و ظرفیت‌ها برای برگزاری آن استفاده خواهیم کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های رئیس و نایب‌رئیس شورای شهر و همچنین بخشدار آبپخش برای برگزاری این جشنواره، ادامه داد: شناساندن خرما به گردشگران و رونق بازار خرما از مهم‌ترین دستاوردهای این جشنواره خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار