تیم‌های ملی والیبال آلمان و روسیه به دیدار فینال مسابقات قهرمانی مردان اروپا راه یافتند.
کد خبر: ۴۸۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 03 September 2017
به گزارش تابناک تهران، تیم‌های ملی آلمان و روسیه با شکست دادن صربستان و بلژیک به فینال رقابت‌های قهرمانی مردان اروپا در لهستان رسیدند.

در بازی نخست مرحله نیمه نهایی که در شهر کراکوف برگزار شد، آلمان با نتیجه 3 بر 2 صربستان را شکست داد. صرب‌ها در ست‌های اول و دوم با نتیجه 26 بر 24 و 25 بر 15 پیروز شدند ولی در ادامه و در 3 ست متوالی 18 بر 25، 25 بر 27 و 13 بر 15 مغلوب حریف شدند. این نخستین مدال تاریخ والیبال آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا خواهد بود. بهترین مقام ژرمن‌ها، چهارمی سال‌های 1991 و 1993 بوده است. گئورگی گروزر، بهترین بازیکن آلمان در دیدار مقابل صربستان بود.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی که کاملاً بر خلاف دیدار نخست برگزار شد، روسیه به راحتی موفق به شکست بلژیک شد و برای چهاردهمین بار به فینال رسید. روس‌ها در 3 ست متوالی این بازی با نتایج 25 بر 14، 25 بر 17 و 25 بر 17 پیروز شدند تا بدون حتی یک ست باخته، فینالیست شوند.

ویتال هینن، سرمربی بلژیک در مورد شکست شاگردانش گفت: باید صادق بود، ما چند گام عقب‌تر از تیم فیزیکی و قدرتمند روسیه هستیم. آنها قوی‌ترین تیم این تورنمنت را دارند. با این حال امیدوارم آلمان در بازی فینال برنده و قهرمان شود. آلمان، تیم سابق من است و دوستان زیادی در این تیم دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار