گل محمدی:
تابناک: سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: در صحنه‌ای که سانتوز کارت زرد گرفت، وقت چندانی تلف نکرده بود و می‌توانم بگویم داور در این بازی به راحتی به بازیکنانم کارت داد.
کد خبر: ۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳ 15 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: واقعیت این است که از 3 امتیازی که کسب کردیم خوشحال هستم به این دلیل که به تیم‌های بالای جدول نزدیک شدیم ولی از بازیکنانم راضی نیستم.

وی افزود: با توجه به تمریناتی که داشتیم بازیکنانم به وظایفشان به‌خوبی عمل نکردند و باید درباره عملکردشان توضیح دهند.

سرمربی تیم ‌ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌های مختلف از حضور در بازی خودداری می‌کنند، بیان کرد: متأسفانه تماشاگران در سال‌های گذشته با فوتبال قهر کرده‌اند که باید برای این مشکل چاره‌ای اندیشید.

وی افزود: برنامه‌ریزی نامناسب و عدم کیفیت بازی‌ها در این زمینه تأثیرگذار بوده و باید کاری کرد که تماشاگران هفته آینده در دربی اصفهان حضور پیدا کنند.

گل‌محمدی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن به کسب سهمیه آسیایی نیز می‌اندیشد، خاطرنشان کرد: دلیل اینکه علاقه تیم به کسب سهمیه آسیایی را اعلام نکردم، این بود که نمی‌خواستم روی بازیکنان فشار ایجاد شود و دوست داشتم که آن‌ها فشار روانی کمتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: به هر حال در فینال جام حذفی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد بنابراین باید جایگاه خوبی نیز در لیگ برتر کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون قضاوت داور مسابقه در این بازی گفت: اگرچه داور به راحتی به بازیکنان ما کارت داد اما به هر حال باید به نظرات او احترام گذاشت و او امروز روز خوبی را پشت سر گذاشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار