درآستانه ماه مبارک رمضان
همزمان با ورد کاروان روحانیان اعزامی از حوزه علمیه قم به ایلام گردهمایی این روحانیان با عنوان طلایه داران تبلیغ روز چهارشنبه در اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 17 June 2015
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در این آیین گفت: روحانیان پرچمداران تبلیغ دین مبین اسلام بوده و رسالت بزرگی در جامعه بر عهده دارند.

حجت الاسلام محمد فتاحی با تاکید بر ضرورت آشنایی بیش از پیش مردم با دین مبین اسلام ماه های رمضانف محرم و صفر و ایام های مذهبی را بهترین فرصت در این زمینه عنوان کرد.

وی اعزام روحانیان مبلغ به مناطق مختلف استان در مناسبتهای مذهبی را از برنامه های مهم فرهنگی این نهاد اعلام کرد و گفت: امسال به مناسبت ماه مبارک رمضان 365 مبلغ دینی در مناطق مختلف استان خبر داد.

وی ادامه داد: از این تعداد 140 مبلغ و 15مبلغه دینی اعزامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و 210 مبلغ نیز از روحانیون مقیم استان بوده که در ایام ماه رمضان در سراسر استان فعالیت خواهند داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام اضافه کرد: این مبلغان در برنامه های ابلاغی برای سخنرانی، ترویج نماز و زکات، تفسیر قرآن، برپایی نماز جماعت و احکام ونهج البلاغه درماه رمضان فعالیت دارند.

فتاحی ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط لازم زمینه اعزام بیشتر مبلغان دینی به این استان در مناسبت های دینی، مذهبی در طول سال در این استان فراهم شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار