معاون استاندار تهران از افتتاح ۹۵۲ پروژه در سطح استان تهران با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۲۲ میلیارد تومان در سالجاری، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 11 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "حسن کریمی" با اشاره به میزان و اعتبار پروژه‌های افتتاح شده در سال جاری در استان تهران اظهار داشت: پروژه‌هایی که در هفته دولت و بعد آن در استان تهران افتتاح شده، 952 پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی وغیره بوده است.

وی عنوان کرد: اعتبار پروژه‌هایی که افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت در حدود 2 هزار و 622 میلیارد تومان بوده که این مبالغ هم از اعتبار داخلی شهرها و شهرستان‌ها و هم از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به پروژه‌های شهرستان شهریار که 63 پروژه با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد تومان بوده تصریح کرد: این شهرستان با آورده حدودی 70 درصدی از منابع شهری و 30 درصدی از اعتبارات دولتی پروژه‌های خود را که در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، کشاورزی و فرهنگی ورزشی است به سرانجام رسانده و دیگر شهرستان‌های استان تهران نیز با جدیت اقدامات مربوط به رشد خدمات را در دستورکار قرار داده‌اند.

کریمی با اشاره به این که گفته می شود که برخی شهرستان‌ها در حوزه پروژه‌ها نسبت به دیگر شهرستان‌ها توان بیشتری داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اعتبارات برای همه شهرستان‌ها به یک میزان بوده و اگر خدمات مضاعفی در برخی شهرستان‌ها بوده به طور حتم به دلیل مدیریت و توان بیشتر هر کدام از مسئولان این شهرستان‌ها بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار