بازگشت هوندا به فرمول 1 با همکاری مک لارن و از سال 2015 شکل گرفت و نبود پرفورمنس و مشکلات قابلیت اعتماد پیشرانه‌های این شرکت خوش‌نام ژاپنی باعث شد همکاری نسبتاً موفقیت‌آمیز گذشته در فصل جاری زیر سؤال رفته و به بن‌بست بخورد.
کد خبر: ۴۹۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 14 September 2017

به گزارش تابناک : این همکاری ظاهراً به پایان خط رسیده و به نظر می‌رسد رنو تنها جایگزین واقع نگرانه مک لارن بجای هوندا محسوب می‌شود.

منابع نزدیک به این دو تیم تایید کرده‌اند که مک لارن به توافقی سه‌ساله با رنو دست یافته و همکاری جدید دو تیم تا سال 2020 ادامه خواهد داشت.


گفته شده که مک لارن در حال کار با رنو برای تعیین مشخصات پیشرانه‌های موردنظر بوده و از طرف دیگر تیم تورو روسو نیز بجای پیشرانه‌های رنو از واحدهای قدرت هوندا استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب مک لارن توانسته از شر پیشرانه‌های مشکل‌آفرین هوندا خلاص شود!

معامله مک لارن-رنو به تمدید قرارداد احتمالی فرناندو آلونسو با این تیم بریتانیایی کمک خواهد کرد. قرارداد او امسال به پایان می‌رسد.


سایت موتوراسپورت فهمیده که در پایان هفته رنو با پیوستن کارلوس ساینز از تورو روسو به این تیم به عنوان بخشی از توافقنامه برای دومین تیم ردبول موافقت کرده است. البته مشخص نیست که این نقل‌وانتقال چه زمانی قطعی خواهد شد.

انتقال ساینز احتمالاً پیش از پایان فصل صورت خواهد گرفت اما گفته شده تورو روسو علاقه دارد او را تا آخر فصل نگه دارد و امیدهای خود برای کسب امتیازات بیشتر را حفظ نماید.





منبع : پدال 
برچسب ها: مک لارن ، شرکت هوندا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار