درخطبه های نمازجمعه مطرح شد
کریمی نژاد فرماندار لنده پیش از خطبه های نمازجمعه امروزاین شهرستان ضمن اشاره به چگونگی اجرای طرح پایلوت اقتصادمقاومتی با کارفرمای بنیادعلوی از نخبگان و اقشارمختلف مردم خواست همراه وهمگام برای توسعه شهرستان ورودنمایند.
کد خبر: ۴۹۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 15 September 2017

کریمی نژاد فرماندار لنده پیش از خطبه های نمازجمعه امروزاین شهرستان ضمن اشاره به چگونگی اجرای طرح پایلوت اقتصادمقاومتی با کارفرمای بنیادعلوی از نخبگان و اقشارمختلف مردم خواست همراه وهمگام برای توسعه شهرستان ورودنمایند.

کریمی نژادبااشاره به سفرمدیریت بنیادعلوی به شهرستان لنده گفت؛در ادامه  پیگیری طرح پایلوت اقتصادی  مدیریت  این طرح به مدت ۲ روزمهمان  شهرستان بودند و ضمن آشنایی کلی با مزیتهای نسبی منطقه جهت استقرار دائم در شهرستان ساختمانی اجاره نمودند.

وی افزود: با همکاری ومشارکت خوب یکی از اهالی شهرستان مقدار 3000 هزار متر زمین برای احداث ساختمان های مربوط به استقرار نمایندگی 5 هلدینگ زیر نظر بنیاد علوی دراختیار مدیریت قرار گرفت.


فرماندار کریمی با اشاره به تاثیرحضور بنیاددرشهرستان بیان داشت :با شروع به کار این ساختمان با زیربنای بیش از 1000 متر برای تعدادی از کارگران ساختمانی مشاغل مرتبط در شهرستان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد؛ با احصاء مزیتهای قابل سرمایه گذاری از سال آینده این اشتغال زایی رونق مضاعف خواهد گرفت.
کریمی نژاد با اشاره به برپائی نمایشگاه بومی محلی درسطح شهرلنده بیان داشت؛ مطلب دیگر در راستای همین  اقتصاد مقاومتی است که برای اولین بار درشرف اجرای شدن است نمایشگاه دستاوردهای هنری،صنایع دستی،محصولات کشاورزی و دامی شهرستان همراه با فرهنگ و هنر است نمایشگاهی که با بیش از 70  محصول هنرهای دستی که از انگشتان خلاق هنرمندان شهرستان خلق گردید و مشاهده بخشی ازآنها مدیران بنیاد  را  به تحسین واداشت و قطعا در آینده با برند لنده به بازار ایران و حتی کشورهای دیگر روانه خواهد گردید.

وی با اشاره به حمایت بنیاد از محصولات بومی توسط کارآفرینان وهنرمندان وبه نقل از مدیران مربوطه گفت؛ بنیاد همه صنایع دستی را خواهد خرید و به سازندگان آنها تسهیلات داده و آنهارا به عنوان مدرسین خلاق حمایت جدی خواهند کرد. 

کریمی نژاد خاطرنشان کرد؛انتظار داریم حال که سالهاست مردم شهرستان لنده برای خرید به شهرستانهای همجوار مراجعه می کنند در فضای مجازی و دعوت از دیگر شهرستانها آنها را تشویق  به آمدن به لنده نمایند .

وی درمسیر تبلیغ و حمایت از نمایشگاه بومی محلی که استارت توسعه محصولات بومی را به همراه دارد ادامه داد؛از همه نخبگان ،تحصیل کردگان و اقشار مختلف می خواهم که به آگاه نمون مردم برای مشارکت وهمکاری تلاش کنند و امید وانگیزه را چاشنی گفتمان خود نمایند.

فرماندار لنده با اشاره به حمایت ها استاندارخادمی درتصویب پایلوت اقتصادمقاومتی شهرستان لنده گفت ؛ از تلاشهای دکتر خادمی استاندار خدوم ،فهیم و علیم که در تصویب پایلوت اقتصادی شهرستان سهم به سزایی داشتند و همچنین دوره ای که استان کمترین رشد و توسعه را داشت توانست بیشترین اعتبارات را جذب و استان را در مسیر توسعه قرار دهند تشکر می کنم و قطعا تخریب فرزندان شایسته استان برای تخریب کنندگان نتیجه معکوس خواهد داشت. 

فرماندارکریمی نژاددرپایان سخنان خودگفت؛ شعار و شعور ما این است که ما توانستیم ،می توانیم و خواهیم توانست , پس با توکل به پروردگارتوانا و یاری مردم دانا لنده را به اولین ها بر می گردانیم.انشاءالله
گزارش: مجید مرادی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناصری ابرزگه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
درودبر فرماندار خلاق لنده
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
امیدواریم فرصت به شما داده بشه برنامه هاتون را اجرای کنی جناب کریمی .امید بخدا
بهداد
|
United States
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
سلام ودرودبرفرماندارصادق،وتلاشگروپیگیرشهرستان لنده جناب آقای دکترکریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار