میزی هیرونو (Mazie Hirono) سناتور ایالت هاوائی در سنای آمریکا با انتقاد از سیاست اقتصادی ترامپ، طرح مالیاتی ترامپ را به سود کسانی چون خود او دانست و تاکید کرد: ترامپ نظام مالیاتی آمریکا را برهم زده است.
کد خبر: ۵۰۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 29 September 2017
به گزارش تابناک : هیرونو که از منتقدان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به حساب می آید، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: طرح جمهوریخواهان در واقع اصلاح نظام مالیاتی نیست و بهتر است نام آن را بد شکل کردن نظام مالیات در آمریکا بنامیم.
این سناتور آمریکایی که اصلیت ژاپنی دارد و خود از مهاجران به آمریکا محسوب می شود، ادامه داد: طرح مالیاتی ترامپ تنها خاصیتش، اعطای امتیاز کاهش گسترده مالیات به کسانی همچون دونالد ترامپ است.
برنامه اصلاحات مالیاتی برای پیشبرد طرح های اقتصادی دونالد ترامپ از اهمیت بالایی برخوردار است، اما دولت آمریکا در به اجرا گذاشتن این برنامه با موانع چندی رو به رو شده است. 
انتظارها از طرح اصلاحات مالیاتی از زمان روی کار آمدن ترامپ به رونق بازار سهام آمریکا انجامیده است. شاخص 'اس اند پی 500' (فهرستی از ۵۰۰ سهام برتر در بازار بورس سهام نیویورک و نزدک) از آبان ماه سال گذشته بیش از دو تریلیون دلار به ارزش بازار افزوده است. 
دونالد ترامپ همچنین طی سخنانی که کاخ سفید در قالب بیانیه منتشر کرد، گفت که جلسه ای که با حضور سناتورهای دو حزب آمریکایی در مورد طرح اصلاحات مالیاتی تشکیل شده، بسیار سازنده بوده است و به پیشبرد بحث های راهگشا در این زمینه منجر خواهد شد. 






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار