با حضور سردار نصیری ۲واحد منزل مسکونی در راستای طرح محرومیت‌زدایی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)استان تهران در روستای "مرجان‌آباد" اسلامشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۵۰۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 02 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سردار علی نصیری" در مراسم افتتاح دو واحد منزل مسکونی که در راستای طرح محرومیت‌زدایی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران که با حضور مجید امیرعبدالهیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر و جمعی از مسوولان در روستای مرجان‌آباد برگزار شد طی سخنانی با بیان اینکه خداوند را شاکرم که یک بار دیگر شاهد یک اقدام ارزشمند در مجموعه سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام هستم، اظهار داشت: از همه عزیزانی که تلاش و مجاهدت کردند تشکر می‌کنم و اعلام می‌دارم که این‌گونه اقدامات نباید قطع شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران به لزوم افزایش اقدامات مختلف در جهت محرومیت‌زدایی تاکید و بیان کرد: از دوستان عرصه سازندگی به‌ویژه دهیاری، شورایاری و خیرین عزیزی که همیشه در این صحنه‌ها حضور دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم با همکاری و هماهنگی بیشتر میان این دستگاه ها هر روز شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در این زمینه باشیم و بتوانیم خدماتی ارزنده در راستای محرومیت زدایی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: همه باید تلاش کنیم و تمام توانمان را به کار بگیریم تا با اقداماتمان بتوانیم برخی از محرومیت‌ها را رفع کنیم.

سردار نصیری در پایان، گفت: خیرین عزیز بدانند که دعاهای افرادی که از این نعمت‌ها برخوردار می‌شوند برای ما ارزشمند و ماندگار است و مطمئن باشید که لبخند را بر روی لب‌های امام و رهبری خواهد نشاند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار