رییس پلیس راهور شهرستان ورامین محدودیت های ترافیکی آیین روز "بنی اسد" در این شهرستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 03 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرهنگ مهدی نوفرستی" صبح امروز (سه شنبه)، اظهار داشت: به مناسبت مراسم روز سوم شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و حرکت نمادین کاروان اسرا طرح محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۳ الی ۱۸ در ورامین اجرا می شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس، از میدان رازی، خیابان ۱۵ خرداد میدان امام(ره)، به سوی خیابان شهدا و میدان امام حسین(ع) مسدود خواهد شد.

رییس پلیس راهور شهرستان ورامین، گفت: از شهروندان محترم تقاضا می شود از مسیرهای بلوار رسالت و خیابان سیلو به عنوان مسیرهای جایگزین جهت عزیمت به سمت قرچک و تهران استفاده کنند.

وی افزود: همچنین رانندگان عزیز می توانند از خیابان شهید بهشتی، خیابان بیهقی و خیابان شهید رجایی جنوبی  و بلوار امام خمینی(ره) نیز استفاده کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان ورامین، گفت: رانندگانی که قصد ورود به ورامین را دارند، می توانند از خیابان دانشسرا و بهزیستی وارد خیابان دولت ومیراث فرهنگی شده و از خیابان های شهید بهشتی وبلوار همت ادامه مسیر دهند.

نوفرستی در پایان از صبر ‌و شکیبایی تمام شهروندان گرامی تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، طبق یک رسم دیرین، هم زمان با روز دوازدهم محرم الحرام، آیین روز «بنی اسد» و حرکت کاروان اسرا در شهر ورامین اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار