استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های نیروهای مسلح مستقر در استان، گفت: بهره‌مندی از فرماندهی رهبری مجاهد، باتدبیر و شجاع و جا داشتن در قلوب ملت ایران، دو ویژگی باارزش نیروهای مسلح کشورمان دانست.
کد خبر: ۵۰۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 08 October 2017

دکتر مجید خدابخش در دیدار با فرماندهان ارتش و نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی ولی فقیه مجاهد، جانباز، باتدبیر و شجاع خدمت می‌کنند و این یک امتیاز بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح واقعاً در قلب مردم جا دارند، گفت: ملت ایران در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح کشورمان به فعالیت‌های مختلف مشغول هستند و دعای خیر آنها پشتیبان خالقان نظم و امنیت است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یکی از برکات هشت سال دفاع مقدس، نزدیک کردن ارتش به مردم بود، گفت: خدمات و زحمات ارتش در آن دوران، همواره در ذهن و خاطر ملت ایران ماندگار است.

وی با اشاره به مخالفت برخی از گروه‌های مبارز با ارتش در سال‌های پیش از انقلاب، گفت: تصمیم راهبردی و اساسی امام راحل در حفظ ارتش، برکات و آثار ارزشمندی برای کشورمان داشت.

دکتر خدابخش همچنین نیروی انتظامی را مهم‌ترین اهرم ایجاد نظم و امنیت در جامعه خواند و گفت: وظایف و مأموریت‌های نیروی انتظامی، تنوع فوق‌العاده‌ای دارد و هر موضوعی در اداره جامعه به نحوی با این نیرو در ارتباط است.

وی با اشاره به یک نظرسنجی درخصوص سرمایه‌های اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی بعد از آموزش و پرورش و معلمان، دومین سازمانی است که مردم به آن اعتماد دارند و این یک سرمایه ارزشمند است.

خدابخش با بیان اینکه اقدامات نیروی انتظامی موجب عزت و اقتدار نظام است، افزود: نیروی انتظامی از سازمان‌هایی است که بدون آن امکان اداره جامعه وجود ندارد و برای مدیریت این نیروی عظیم، ظرفیت بالایی نیاز است.

امیر غلامحسین ظهیر مالکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان و سردار محسن حسن‌خانی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار در سخنانی ضمن اشاره به تعامل بسیار خوب اعضای شورای تأمین استان، تأکید کردند که نیروهای مسلح مستقر در استان با تمام توان آماده همکاری با مدیریت ارشد استان در عرصه خدمت به مردم و دفاع از نظم و امنیت جامعه و کیان میهن اسلامی هستند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار