سرمربی نفت تهران در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛
حمید درخشان
کد خبر: ۵۰۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 10 October 2017
سرمربی تیم فوتبال نفت طلائیه تهران، گفت: من به علی کریمی علاقه زیادی دارم و ایشان از شاگردان من بوده اند و او را دوست دارم و نیاز است که در بین اهالی ورزش، احترام وجود داشته باشد و بایستی خیلی مراقب باشیم که موجب ناراحت شدن یکدیگر نشویم.

"حمید درخشان" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص شرایط کنونی تیم نفت تهران، اظهار داشت: خوشبختانه، شرایط کنونی تیم ما شرایط خوبی است و روز به روز هم اوضاع بازیکنان بهتر می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا شما اول بعنوان سرمربی تیم نفت تهران انتخاب شدید و بعد از مدت کوتاهی توسط مدیریت باشگاه بر کنار و علی کریمی جانشین شما شد و ایشان هم مدت کوتاهی در تیم فعالیت داشتند و از سوی مدیریت باشگاه، شما دوباره بعنوان سرمربی مشغول شدید، گفت: من تیم نفت تهران را جمع کردم و بازیکنان این تیم به نظر من انتخاب شدند ولی بعد از مدتی هدایت تیم، به علی کریمی سپرده شد و ایشان با نحوه انتخاب بازیکنان با من اختلاف سلیقه داشتند و تعدادی از بازیکنان را از تیم کنار گذاشته بودند. 

درخشان افزود: برخی از بازیکنان، نسبت به شیوه کار کرد کریمی اعتراض داشته اند و در همین خصوص، مشکلات و اعتراض های خود را با مدیریت باشگاه در میان گذاشته بودند و مدیریت با توجه به نظر بازیکنان، کریمی را از هدایت تیم، بر کنار کردند و با نظر و خواست آنها هدایت دوباره این تیم به من واگذار شد. 

پرسپولیس می تواند پیروز بازی با الهلال باشد 

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران در خصوص بازی برگشت تیم پرسپولیس در مقابل تیم الهلال عربستان، گفت: در بازی فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و همانطور که در بازی های قبلی هم مشاهده کرده ایم؛ شاهد این بوده ایم که تیم پرسپولیس به خوبی توانسته است نتایج را جبران کند.
درخشان تصریح کرد: نیاز است که بازیکنان پرسپولیس در بازی برگشت با تیم الهلال عربستان با اراده بیشتر و تمرکز بالایی فوتبال خود را به نمایش بگذارند و امیدوارم که تیم پرسپولیس بتواند در این بازی پیروز میدان شود و به فینال راه پیدا کند. 

کریمی از شاگردانم بوده و او را دوست دارم 

سرمربی نفت طلاییه تهران در پاسخ به این پرسش که آیا درگیری لفظی علی کریمی با شما موجب از بین رفتن احترام پیشکسوت در بین اهالی فوتبال خواهد شد؟ گفت: من به علی کریمی علاقه زیادی دارم و ایشان از شاگردان من بوده اند و او را دوست دارم.
درخشان در ادامه افزود: نیاز است که در بین اهالی ورزش، احترام وجود داشته باشد و بایستی خیلی مراقب باشیم که موجب ناراحت شدن یکدیگر نشویم.

مدیریت باشگاه بایستی در خصوص انتخاب سرمربی تصمیم می گیرد 

سرمربی تیم نفت طلاییه تهران در پاسخ به این پرسش که جعفر کاشانی گفته اند که تیم پرسپولیس به تفکر جدیدی نیاز دارد و لازم است که شخص دیگری به جای برانکو هدایت این تیم را بر عهده بگیرد؛ آیا این تصمیم می تواند مفید باشد یا بهتر است که برانکو به کار خود ادامه دهد؟ گفت: من در این خصوص نمی توانم اظهار نظر کنم.
درخشان در پایان بیان کرد: مدیریت باشگاه بایستی در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس و یا ادامه همکاری با برانکو تصمیم گیری کند و من و امثال من نمی توانیم در این خصوص پیشنهاد و یا اظهار نظری داشته باشیم. 


بهتر است که احترام پیشکسوت حفظ شود/ بعضی از بازیکنان نفت خواستار برکناری کریمی بودند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار