مجلس‌آرا :
تابناک: مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان 8 هزار و 700 یتیم زیر 18 سال دارد که به طور متوسط هر یک یتیم دارای چهار حامی است که ماهیانه مبلغی را به این ایتام کمک می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷ 15 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی مجلس‌آرا ظهر امروز در همایش کارآفرینی و مدیریت کسب و کار با تاکید به این نکته که کارآفرینی کار بسیار بزرگی است، اظهار کرد: کارآفرینی نیاز به خلاقیت، هزینه و همت والا دارد به همین لحاظ کمیته امداد با داشتن 97 هزار خانوار تحت پوشش در این زمینه مسئولیت بسیار سنگینی دارد.

وی افزود: در همین راستا 55 میلیارد تومان در زمینه کارآفرینی تاکنون هزینه شده و 7 هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه پیش از اینکه فردی کارآفرین شود نیازمند آموزش است، تصریح کرد: کمیته امداد با توجه به در نظر گرفتن مشکلات مددجویان و با اتکا به توانمندی آنها یک سری آموزش‌ها و تسهیلات برای اشتغال‌زایی و ارتزاق مددجویان فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 63 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که هم‌پای سایر افراد جامعه مشغول کار و فعالیت هستند.

اخلاقی به نظارت بر طرح‌های اشتغال در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: به طریق احسنت هزینه‌ها و اعتبارات کمیته امداد در مسیر اشتغال هزینه می‌شود.

مجلس‌آرا به خدمات ارائه شده به دانشجویان اشاره کرد و افزود: به طور متوسط در هر ترم تحصیلی کمیته امداد یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای 5 هزار و 260 دانشجوی تحت پوشش هزینه پرداخت می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین 120 نخبه و استعداد درخشان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند که اطلاعات آنها در سامانه این نهاد ثبت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: کمیته امداد استان اصفهان 8 هزار و 700 یتیم زیر 18 سال دارد که به طور متوسط هر یک یتیم دارای چهار حامی است که ماهیانه مبلغی را به این ایتام کمک می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار