معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان ایلامی خبر داد و گفت: در این کمیسیون 402 جانباز تحت معاینه قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۱۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 26 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛اسدی با اشاره به تعبیر امام راحل(ره) جانبازان، رهبران این نهضت هستند، عنوان کرد: در این راستا ما نباید اجازه دهیم، حقی از آنان ضایع شود و باید زمینه بررسی مشکلات آن‌ها را فراهم کنیم.

 
معاون بهداشت و درمان بنیاد ایلام، اظهار کرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان به منظور رسیدگی به اعتراض جانبازان نسبت به درصد مشخص شده برای آنان و پذیرش جانبازانی که به تازگی   تشکیل پرونده داده‌اند، برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این کمیسیون میزان عارضه جانبازی، جانبازان بر اثر تیر و ترکش و شیمایی،اعصاب وروان، مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: در این کمیسیون 8 نفر از پزشکان و متخصصان اعصاب و روان، چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، داخلی، پزشک عمومی و دو نفر کادر همکار حضور داشتند.
 
اسدی با تاکید به اینکه این کمیسیون بنا به درخواست استان تشکیل شده است، اعلام کرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان ایلام در سال جاری 3 بار برگزار شده است .
 
وی  به حضور جانبازان از تمام شهرستان‌های استان اشاره کرد افزود: برای کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان ابتدا پرونده جانبازان ثبت می‌شود و بعد افراد مورد پذیرش قرار می‌گیرند.
 
 لازم به ذکر است روند رسیدگی به امور جانبازان متقاضی تعیین و افزایش درصد جانبازی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر 4و 5 آبان ماه جاری در مجتمع ورزشی ایثار ایلام  صورت گرفت  که  طبق  برنامه‌ریزی‌ های انجام شده 404 پرونده جانبازان متقاضی در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار