پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال عنوان کرد که تیم های حاضر در دربی هشتاد و پنجم فقط یک ضربه پنالتی با هم تفاوت داشتند.
کد خبر: ۵۱۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 27 October 2017
به گزارش تابناک : مهدی فنونی زاده درمورد دربی ر. ز پنجشنبه اظهار کرد: بازی قابل قبولی را از هر دو تیم دیدیدم و هردو تلاش زیادی کردند تا بتوانند با ارائه یک بازی خوب نتیجه را به نفع خود تمام کنند.  استقلال آرام آرام به یک تیم خوب تبدیل می شود و با اینکه روزهای سختی را گذراندند اما توانستند یک بازی خوب را از خود ارائه نمایند.

بر اساس این خبر، پیشکسوت استقلال گفت: به اعتقاد من هیچ فرقی بین استقلال که سرمربی خود رابه تازگی  جذب کرده با پرسپولیسی که سه سال است با برانکو کار می کند نبود و تنها اختلاف این دو تیم در این بازی تنها یک پنالتی بود.

فنونی زاده تاکید کرد: پرسپولیس همانند استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما بیشتر از استقلال تحت فشار بود و آنها از یک غفلت استفاده کردند و با یک پنالتی سه امتیاز را کسب کردند.  بالاخره بعد از سالها مهدی رحمتی درون دروازه قرار نگرفت و یک دروازه بان جوان مقابل پرسپولیس به میدان رفت. حسینی عملکرد خوبی داشت و با جسارت و نیروی جوانی که در اختیار داشت اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف را نداد. پنالتی هم که همیشه ۵۰-۵۰ بوده و نمی توانیم از حسینی بابت گل خوردن در پنالتی ایراد بگیریم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: مردم کاملا فوتبال را درک می کنند، فرق بین بازی خوب و بازی بد را می دانند. آنها دیروز دیدند که استقلال خوب بود و موقعیت گلزنی هم داشت. به همین دلیل پس از پایان بازی دیدیم که توهین نکردند و به تشویق هم پرداختند. اما داور بسیار ضعیف بود و در حد و اندازه دربی نبود.






منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار