نشست توجیهی فضای مجازی و آسیب های آن بمناسبت هفته پدافند غیر عامل در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 30 October 2017
به گزارش تابناک : نشست توجیهی فضای مجازی و آسیب های آن، امروز (8 آبان) در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و کارمندان این اداره کل بمناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار شد.
 
اسماعیل ابوالقاسمی، مسئول فضای مجازی و سایبری موسسه باران مازندران در حاشیه این نشست به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: روشنگری از واقعیت و فهم حقیقت در دنیای مجازی از اهداف برگزاری اینگونه از برنامه ها است.
 
وی افزود: کلاس های توجیهی درباره فضای مجازی و پدافند غیر عامل به درخواست بیشتر ادارات، دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه و ... برگزار می شود که در دستگاه فرهنگ و هنر دیار علویان با استقبال خوب کارکنان، روبرو شد.
 
ابوالقاسمی اظهار کرد: با اختصاص زمان بیشتر به اینگونه از نشست ها می توان به سوال علاقه مندان، پاسخ داد و جلسات با شکوه به همراه دستاوردهای مفید و سازنده، برگزار شود.
 
وی درباره نوجوانان که امروز به نام آنها نامگذاری شده است و تهدیدات فضای مجازی بر آنها، بیان کرد: شخصی که به اینترنت، دسترسی داشته باشد در تهدید این فضا، قرار دارد.
 
ابوالقاسمی ابراز کرد: خانواده ها، نقش مهمی در مصون سازی نوجوانان از تهدیدات فضای مجازی بر عهده دارند.





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار