در یاسوج اتفاق افتاد:
سردار انصاری : در حین انتقال متهم در یکی از خیابان های منطقه اکبرآباد یاسوج تعدادی از بستگان و نزدیکان فرد دستگیر شده با راه بندان و درگیری مسلحانه با پلیس سعی در متواری کردن قاچاقچی کردند.
کد خبر: ۵۱۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 04 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لحظاتی پیش خبری بر روی خروجی برخی خبرگزاری ها منتشر شد که درگیری میان پلیس و همدستان یک قاچاقچی دستگیر شده حکایت دارد.
در حالیکه برخی خبرگزاری ها اعلام کردند جزئیات خبر منتشر نشده است اما خبرگزاری دولت نوشت : دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد منجر به درگیری ماموران پلیس با همدستان وی و مجروح شدن 2 نفر شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد دقایقی پیش به ایرنا گفت: در این درگیری فرد قاچاقچی دستگیر شده و یکی از نیروهای پلیس افتخاری زخمی شدند.
سردار مهدی انصاری با تشریح جزئیات این حادثه گفت: با حکم قضایی نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان امروز شنبه اقدام به تفتیش و دستگیری یکی از فروشندگان باسابقه مواد مخدر در یاسوج کرد.
وی تصریح کرد: در حین انتقال متهم در یکی از خیابان های منطقه اکبرآباد یاسوج تعدادی از بستگان و نزدیکان فرد دستگیر شده با راه بندان و درگیری مسلحانه با پلیس سعی در متواری کردن قاچاقچی کردند.
سردار انصاری ابراز داشت: در همین حین تعدادی از افراد و بستگان متهم نیز با پرتاب سنگ به کمک فرد متهم آمدند.
به گفته وی ، متهم و پلیس افتخاری مجروح شده برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
انصاری گفت که هم اینک منطقه اکبرآباد در آرامش بسر می برد و مشکل امنیتی ندارد.
تکمیلی:
سردار مهدی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق گزارشات مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط دو نفر بوسیله موتورسیکلت در منطقه اکبرآباد یاسوج، ماموران انتظامی موضوع را در دستور کار قرار دادند و پیگیری کردند که در میدان آریوبرزن اکبرآباد هر دو نفر در حال خرید و فروش مواد مخدر از نوع هروئین دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در همین حین تعدادی با درگیری و شلوغ کردن دو نفر را متواری کردند و شروع به ضرب و شتم ماموران انتظامی کردند که یکی از ماموران بخاطر دفاع از خود اقدام به تیر اندازی با اسلحه کمری بصورت هوایی کرد و یک تیر به سر متهم اصلی دست بند زده در حال فرار برخورد کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو ماموران انتظامی بصورت شدید مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
سردار انصاری تصریح کرد: در این درگیری سه نفر مجروح شدند که یک نفر متهم توزیع کننده مواد مخدر و دو مامور انتظامی بودند و به بیمارستان یاسوج جهت مداوا انتقال یافتند و تحت درمان هستند همچنین یک نفر همدست توزیع کننده مواد مخدر نیز متواری است.
وی اضافه کرد: افرادی که اقدام به ضرب و شتم ماموران نیروی انتظایم کردند نیز متواری هستند که پس از شناسایی اقدامات لازم برای دستگیری آنها صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار