نماینده مردم طالقان در مجلس با بیان اینکه امیدواریم تمام بودجه دستگاه‌های اجرایی و پروژه‌های عمرانی البرز دریافت شود تا روند تکمیل پروژه‌ها سرعت یابد، گفت: بخشی از بودجه سال گذشته استان البرز جذب نشد.
کد خبر: ۵۱۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 04 November 2017
به گزارش تابناک : محمود بهمنی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان طالقان که ظهر امروز با حضور استاندار البرز در شهرستان طالقان برگزار شد، اظهار داشت: بودجه ترجیحی دولت از 16 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این بودجه به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه سال گذشته استان البرز جذب نشد، افزود: امیدواریم تمام بودجه دستگاه‌های اجرایی و پروژه‌های عمرانی البرز دریافت شود تا روند تکمیل پروژه‌ها سرعت یابد.

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یک و نیم میلیارد دلار اعتبار برای توسعه و اشتغال روستاها اختصاص یافته است، عنوان کرد: البرز و شهرستان طالقان که دارای روستاهای زیادی است باید سهم زیادی از این مبلغ  را دریافت کند.

وی با بیان اینکه دولت در مباحث مالی کمی با کمبود روبه‌رو است، گفت: فضای کسب و کار البرز باید با میانگین کشوری برابری کند.

بهمنی با تاکید بر اینکه جاده هشتگرد به طالقان آرزوی دیرینه مردم این منطقه است، بیان کرد: آسفالت دو طرف جاده در حال انجام است که این پروژه عمرانی باید برای تسهیل در رفت و آمد گردشگران سریع‌تر تکمیل شود.

وی با بیان اینکه از محل بودجه ارزش افزوده 30 درصد به روستاها اختصاص دارد، عنوان کرد: طالقان با 84 روستا سهم خوبی در این بودجه باید دریافت کند و احداث 17 کیلومتر راه سبب اتصال 16 روستا در شهرستان طالقان می‌شود.

نماینده  مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت راه دسترسی، برق، آب و گاز برخوردار شوند و در طالقان نیز باید اشتغال‌زایی به جد پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه طرح احداث کارخانه فخر ایران در پایین طالقان وجود دارد، افزود: با تکمیل و احداث این کارخانه 5 هزار شغل جدید برای شهرستان طالقان ایجاد می‌شود که روند مهاجرت از این شهرستان کاهش می‌یابد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار