معاون امورعمرانی استاندارایلام
برنامه ریزی برای رونق توسعه صنعت توریسم و افزایش تعداد گردشگران و مسافران به استان باید نگاه توسعه ای و سرمایه گذاری صورت گیرد.
کد خبر: ۵۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 23 June 2015
به گزارش تابناک ایلام-به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، شاپور پولادی در نشست اعضاء ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت: رویکرد اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر ارائه خدمات مطلوب و مناسب بمنظور افزایش رضایت مندی گردشگران و مسافران ورودی به استان است چرا که هر گردشگر در خروج از استان سفیری برای تبلیغ طبیعت بکر، فرهنگ، مردم داری و مهمان نوازی استان می باشد که می تواند تأثیر مثبتی در ذهن بقیه ایجاد کند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی مرتبط با خدمات سفر باید نسبت به برنامه ریزی مطلوب و منسجم برای ساماندهی و ایجاد امکانات لازم به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران ورودی به استان اقدام نمایند.

پولادی با تأکید بر نظارت بیشتر بر مراکز بهداشتی، اقامتی، مجتمع های بین راهی و سایر واحدهای خدماتی استان از قبیل مدارس گفت: تمامی جاذبه های توریستی در استان از قبیل طبیعت بکر، آثار تاریخی و مناطق دیدنی برای جذب گردشگر و ورود مسافر به استان وجود دارد که نیازمند اطلاع رسانی، تبلیغات، معرفی برنامه ها و جاذبه ها و ظرفیت های موجود استان می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار