مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران
واگذاری موزه کلبادی ساری به دلایل امنیتی به بخش خصوصی امکانپذیر نیست. ساری و آمل دارای بیشترین بافت ارزشمند تاریخی در استان هستند.
کد خبر: ۵۱۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴ 05 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: طرح‌های گردشگری با هدف ایجاد ماندگاری برای افراد و درآمد برای ساکنان مناطق اجرایی می‌شود و از آنجایی که گردشگری یک صنعت فرابخشی است صرفا سازمان گردشگری متولی توسعه آن نیست.
   
براساس این گزارش، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت:: مجموعه تاریخی فرح‌آباد ساری در برای توسعه متوازن گردشگری و میراث فرهنگی استان تا پایان امسال به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
 
وی افزود: ساری شهر ممتاز گردشگری کشور در حوزه مدیریت شهری است و طرح‌های متعدد گردشگری در مرکز استان در حال اجرایی شدن است.
 
بزرگ‌نیا گفت: میراث فرهنگی و صنایع دستی محصول صنعت گردشگری است و باید در این زمینه به صورت واقعی برای همگانی کردن آن تلاش شود.
 
بزرگ‌نیا افزود: واگذاری موزه کلبادی ساری به دلایل امنیتی به بخش خصوصی امکانپذیر نیست.
 
وی با اشاره به اجرای طرح‌های بوم‌گردی در استان، افزود: به منظور توسعه گردشگری مرکز استان، مجوز احداث اسلکه تفریحی را در دریای خزر ایجاد کردیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه پنج شهر مازندران دارای بافت ارزشمند تاریخی هستند، گفت: ساری و آمل دارای بیشترین بافت ارزشمند تاریخی در استان هستند.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار