فجر با این که با توجه به نتایج کسب شده سایر تیم های بالای جدول فرصت مناسبی برای ارتقای جایگاهش در جدول داشت؛ با تساوی مقابل ایرانجوان جایگاهش در جدول تغییر نکرد و در رده ششم باقی ماند.
کد خبر: ۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹ 15 February 2015

عصر امروز از هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و ایرانجوان بوشهر در استادیوم شهید بشتی بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

در ابتدای این دیدار ایرانجوان با چند پرتاب اوت بلند توسط دانیال ماهینی دروازه تیم حریف را تحت فشار قرار داد ولی موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.

در ادامه این دیدار دو تیم به‌طور پراکنده حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند ولی راه به جایی نبردند و نیمه اول را بدون گل به پایان رساندند.

با وجود اینکه دو تیم برای ماندن در کورس مدعیان نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داشتند ولی نیمه دوم این دیدار نیز هیچکدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

قضاوت این دیدار را جواد محمدی با کمک های خود حمید سبحانی، رضا حیدری و حسین اداوی برعهده داشتند.

علی اصغر کلانتری عصر یکشنبه در پایان مسابقه فوتبال لیگ دسته اول کشور بین دوم تیم ایران‌جوان‌جوان بوشهر و فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: امروز یک بازی خوب را از سوی دو تیم شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: ما در این مسابقه می‌خواستیم به پیروزی برسیم ولی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردیم و امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم به نتایج مورد نظر خود دست یابیم.

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز ادامه داد: هم ما و هم ایرانجوان می‌خواستیم که در این بازی به برد دست یابیم و این موضوع به زیبا شدن بازی کمک کرد ولی ای کاش این مسابقه یک برنده داشت.

وی تصریح کرد: این یک امتیاز سود چندانی نه برای فجر سپاسی و نه برای ایرانجوان بوشهر نداشت ولی کسب سه امتیاز می‌توانست به هر یک از دو تیم کمک کند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.

کلانتری داوری مسابقه را متعادل توصیف کرد و بیان داشت: ایران جوان بوشهر دارای قابلیت بالایی است و امیدواریم با حل مشکلات مالی این تیم شاهد رسیدن این تیم به اوج باشیم.

فجر با این که با توجه به نتایج کسب شده سایر تیم های بالای جدول فرصت مناسبی برای ارتقای جایگاهش در جدول داشت؛ با این نتیجه جایگاهش در جدول تغییر نکرد و در رده ششم باقی ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار